ریزبینی سارقان حتی بیشتر از خودروسازان +ویدئو

© Photo / IRNAریزبینی سارقان حتی بیشتر از خودروسازان +ویدئو
ریزبینی سارقان حتی بیشتر از خودروسازان +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2021
اشتراک
سارق از روشنی چراغ ساعت باز ماندن سوئیچ به راحتی در را باز ‌کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از دستگیری سارق خودرو پراید که در آن نیروی انتظامی درباره ریزبینی سارقان خودرو هشدار داده در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
در این ویدئو گزارشگر از سارق پرسیده که سراغ چه پرایدهایی برای سرقت می‌رفته و سارق در پاسخ به سوال گزارشگر گفته است: "پرایدهایی که چراغ ساعت‌شان روشن می‌مانده سرقت می‌کرد. این به آن معناست که برق پشت آمپر وجود داشته و سوئیچ بازمانده که در این حالت قفل‌ها به راحتی با یک پیچ‌گوشتی قابل باز شدن است."
مامور نیروی انتظامی نیز درباره این ترفند گفت: "خودروهای پراید مخصوصا مدل‌های ۸۶ به پایین امنیت بالایی ندارند و گشت‌های نیروی انتظامی دائما به این خودروها سر می‌زنند. اما مردم باید دقت بیشتری در بستن سوئیچ و استفاده از امکانات امنیتی داشته باشند."
تعدادی از کاربران عنوان می‌کنند ناامنی برایشان موضوع جذابی نیست و سارقان هر روز به روش‌های پیشرفته در کارشان دست می‌یابند. عده‌ای نیز بیان می‌کنند این مطلب را نمی‌دانستند و دقت بیشتری در بستن سوئیچ و خاموش کردن خودرو خود اعمال خواهند کرد. جمعی از کاربران که صاحبان پرایدهای مدل پایین هستند ضمن ابراز نگرانی بیان می‌کنند به دلیل گرانی‌های نامعقول قادر به تعویض خودرو کهنه خود نیستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала