اعلام حالت فوق العاده در لندن در رابطه با امیکرون

© AP Photo / Alberto Pezzaliکرونا ویروس در لندن
کرونا ویروس در لندن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2021
اشتراک
صادق خان، شهردار لندن به دلیل شیوع سویه امیکرون، حالت فوق العاده در لندن اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از " اسکای نیوز"، صادق خان، شهردار لندن به دلیل شیوع سویه امیکرون، از اعلام حالت فوق العاده در لندن صحبت کرد. وی روز 18 دسامبر این تصمیم را اعلام کرد.
صادق خان به گزارش مرکز ملی بهداشت انگلیس استناد کرد که متخصصان آن در باره وضعیت اپیدمی تعریف کردند. بر این اساس، تعداد مبتلایان به امیکرون رو به افزایش است و بیمارستان های شهر به زودی پر از بیماران خواهند شد.
گفتنی است، هرچند شهردار لندن "حالت فوق العاده" را اعلام کرد، اما صحبتی از محدودیت های مکمل در این خصوص نکرد و فقط از ساکنان شهر درخواست کرد از تزریق واکسن خودداری نکنند و قول داد مراکز جدید واکسیناسیون باز شوند تا تمام علاقمندان بتوانند براحتی واکسینه بشوند.
در لندن مترسک نخست وزیر انگلیس به آتش کشیده شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
در لندن مترسک نخست وزیر انگلیس به آتش کشیده شد + ویدئو
شایان ذکر است، چندی پیش، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا در جریان بازدید از یک کلینیک واکسن در غرب لندن، از مرگ اولین بیمار مبتلا به نوع جدید ویروس کرونا موسوم به امیکرون خبر داد.
کارشناسان همچنین هشدار داده‌اند که در صورت عدم اتخاذ تدابیر شدید علیه نوع امیکرون، احتمال فوت بین 25 تا 75 نفر در روز وجود خواهد داشت. براساس آخرین آمار چندی پیش مربوط به کرونا در بریتانیا تاکنون 1898 تن به نوع امیکرون مبتلا شده و بیشترین افزایش روزانه نیز در این نوع جدید دیده می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала