روشی ساده برای افزایش طول عمر

© Depositphotos.com / Evgenyatamanروشی ساده برای افزایش طول عمر
روشی ساده برای افزایش طول عمر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2021
اشتراک
برای افزایش امید به زندگی و طول عمر از غذاهای پر قند و چربی حیوانی، خودداری کنید.
به گزارش اسپوتنیک، هالی زوکولان، متخصص تغذیه در روسیه در مورد راه هایی برای افزایش طول عمر از طریق تغذیه مقاله ای را منتشر نمود. این کارشناس مواد غذایی بهداشتی معتقد است که قبل از هر چیز باید از مصرف مواد قندی پرهیز کرد: نوشابه شیرین، غلات، کیک. شما همچنین باید روغن های گیاهی تصفیه شده را از سبد غذایی خود حذف کنید. این مواد رای بدن مضر هستند. زوکولان خاطرنشان کرد که برای افزایش طول عمر، باید مصرف چربی های سالم مانند روغن زیتون، ماهی های روغنی، آووکادو، آجیل و دانه ها را افزایش دهید.
وی افزود: مصرف بیشتر مواد غذایی با محتوای پروتئین بالا، میوه‌های تازه، نوشیدن آب کافی و همچنین مصرف ویتامین‌هایی که می‌توانند به بدن کمک کنند، به ویژه در فصل زمستان برای شما ضروری است. پیش از این، دانشمندان آمریکایی گزارش داده بودند که در تلاش برای کنترل وزن، نه تنها مهم این است که فرد چه می خورد، بلکه چه زمانی غذا می خورد.
رژیم لاغری رایج شده در روسیه بسیار خطرناک است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.11.2021
رژیم لاغری رایج شده در روسیه بسیار خطرناک است
متابولیسم تحت تأثیر ریتم های شبانه روزی قرار می گیرد و کسانی که وعده غذایی اصلی آنها صبحانه است، نسبت به کسانی که قبل از خواب غذا می خورند، کمتر دچار اضافه وزن می شوند، حتی اگر کالری دریافتی آنها یکسان باشد.
پیش از این، یولیا پولووینسکایا، متخصص تغذیه درباره مضرات پرتقال مقاله ای را منتشر کرده بود، به همین دلیل است که در برخی موارد می گویند که استفاده از پرتقال می تواند بر سلامتی تأثیر منفی بگذارد. او یادآور شد که پرتقال، مانند هر مرکبات، یک آلرژی زای قوی است، بنابراین نباید در مقادیر زیاد مصرف شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала