امیر حسین زارع: جواب کری استیونسون را روی تشک می‌دهم!

© Photo / IRNAامیرحسین زارع، قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک
امیرحسین زارع، قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2021
اشتراک
امیرحسین زارع، قهرمان ایرانی کشتی آزاد جهان و المپیک، معتقد است که بر خلاف کری استیونسون، کشتی‌گیر آمریکایی، جواب او را روی تشک خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک خبرنگار خبر آنلاین در گفتگو با امیر حسین زارع از وی پرسید در این مدت با استیونسون آمریکایی هم کری خوانی داشتی که البته او کل کل را شروع کرد و تو هم سعی کردی پاسخش را بدهی. به نظرت کشتی ات با او چطور خواهد بود؟
پاسخ امیر حسین زارع: کری خوانی و کل کل، در خون ورزش آمریکایی ها است و با این موضوع کنار آمده اند اما در کشور ما چندان این قضیه را محترم نمی دانند. بعضی حرف ها زده شد و من هم سعی کردم تا جایی که بی احترامی نشود، جواب او را بدهم. اولا خیلی خوشحالم که قرار است با او کشتی بگیرم و اگر به آمریکا برویم سعی می کنم کشتی خوبی بگیرم و جواب کری استیونسون را روی تشک بدهم نه با حرف زدن.
ایران قهرمان کشتی آزاد آسیا شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2021
ایران قهرمان کشتی آزاد آسیا شد
خبر آنلاین ضمن معرفی این کشتی گیر معروف ایرانی می نویسد تقریبا دو سال پیش بود که امیرحسین زارع، جوان آملی کشتی آزاد در لیگ کشتی موفق شد گئو پتریاشویلی، قهرمان جهان و المپیک را شکست دهد. وقتی زارع قاطعانه پشت قهرمان گرجی را به تشک رساند، خیلی ها تازه گفتند آینده برای این کشتی گیر است اما زارع از چند سال قبل و قهرمانی در نوجوانان جوان، سودای موفقیت را در سر داشت. زارع در نوجوانان قهرمان دنیا شد و در جوانان به نقره رسید اما در بزرگسالان فقط همه چیز را به رنگ طلا می خواست؛ او در مسابقات داخلی و انتخابی، رقبایش را با اقتدار شکست داد و راهی توکیو شد. در توکیو اسیر تجربه کمش شد و به پتریاشویلی باخت اما در مسابقات جهانی نروژ جبران کرد و از کشته رقبا پشته ساخت تا بر بام کشتی دنیا بایستد. او در 20 سالگی قهرمان دنیا شد و رکورد 32 ساله سنگین وزن ایران را شکست. آخرین بار 32 سال پیش، زنده یاد علیرضا سلیمانی موفق شد با شکست بروس بومگارتنر آمریکایی، مدال طلای سنگین وزن را برای ایران کسب کند و زارع پس از 32 سال موفق شد دوباره برای ایران طلا بگیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала