اثربخشی واکسن اسپوتنیک وی بر سویه اومیکرون تایید شد

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر اثربخشی واکسن اسپوتنیک وی بر سویه اومیکرون تایید شد
اثربخشی واکسن اسپوتنیک وی بر سویه اومیکرون تایید شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2021
اشتراک
صندوق سرمایه گذاری روسیه اعلام نمود که واکسن اسپوتنیک وی، فعالیت خنثی کننده بالایی را در برابر سویه اومیکرون از خود نشان می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در بیانیه ای گفت، مطالعات اولیه در مرکز گامالیا نشان داده است که اسپوتنیک وی فعالیت خنثی کننده بالایی از سویه اومیکرون را نشان می دهد و انتظار می رود سطح بالایی از محافظت در برابر بیماری های شدید و بستری شدن در بیمارستان در برابر کرونا را فراهم کند.
در این بیانیه آمده است: "یک مطالعه آزمایشگاهی اولیه از مرکز تحقیقات گامالیا برای پایش الکتروشیمیایی نشان می‌دهد که واکسن اسپوتنیک وی فعالیت خنثی‌کننده ویروس (VNA) بالایی در برابر سویه اومیکرون دارد و انتظار می‌رود محافظت قوی در برابر موارد شدید و بستری شدن در بیمارستان ایجاد کند.
1. تحقیقات آزمایشگاهی مقدماتی گامالیا نشان می دهد که واکسن اسپوتنیک وی فعالیت خنثی کننده ویروس بالایی در برابر سویه اومیکرون از خود نشان می دهد و انتظار می رود محافظت قوی در برابر موارد شدید کرونا و بستری شدن در بیمارستان ارائه دهد.
2. "واکسن اسپوتنیک وی" در فعالیت خنثی کننده ویروس نسبت به سایر واکسن های پیشرو عمکلرد بهتری داشت: این کاهش 3-7 برابر کمتر از واکسن های دیگر به روش تولید mRNA دارد.
3. دوز بوستر واکسن اسپوتنیک لایت راه حلی برای افزایش اثربخشی سایر واکسن ها نسبت به کرونا از جمله در برابر سویه اومیکورن و همچنین افزایش دوره حفاظت در برابر کرونا است. باعث می شود که پاسخ ایمنی برای mRNA بیش از 3 ماه طول بکشد.
4. ایمنی و اثربخشی بالای اسپوتنیک وی و اسپوتنیک لایت توسط بیش از 30 مطالعه و داده های واکسیناسیون در بیش از 60 کشور تایید شده است.
تائید اسپوتنیک لایت به عنوان واکسن مستقل و هم به عنوان دوز تقویت کننده در آرژانتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2021
تائید اسپوتنیک لایت به عنوان واکسن مستقل و هم به عنوان دوز تقویت کننده در آرژانتین
در ادامه این گزارش امده است: واکسن اسپوتنیک وی یک آنتی‌بادی خنثی‌کننده قوی نسبت به سویه اومیکرون را ترشح می کند که با دوز بوستر اسپوتنیک لایت بیشتر تقویت می‌شود و 3 تا 7 برابر بهتر از سایر واکسن‌ها (روش تولید واکسن بر مبنای mRNA ) عمل می‌کند. اثربخشی اسپوتنیک لایت در مقابل سویه اومیکرون پس از 2 تا 3 ماه بسیار بالا و تا حد 80٪ انتظار می رود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала