کارشناس آمریکایی: صحبت‌های مداوم در مورد "تهاجم" احتمالی روسیه بی اساس است

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر پرچم مسکو روسیه
پرچم مسکو روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2021
اشتراک
یک کارشناس سیاسی آمریکایی اظهار داشت که حتی اگر "تهاجم" روسیه به اروپا اتفاق بیفتد، این قاره به سمت بهبود خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، سلوین دیوک، کارشناس سیاسی آمریکایی در مقاله‌‌ای که برای "American Thinker" نوشته است که صحبت‌های مداوم در مورد "تهاجم" احتمالی روسیه بی اساس است، اما حتی اگر این اتفاق بیفتد، اروپا فقط بهتر خواهد شد.
به گفته وی، ایجاد ناتو برای مقابله با اتحاد جماهیر شوروی گامی منطقی بود، اما روسیه مدرن به دنبال گسترش جهانی نیست. اروپا با سیاست چندفرهنگی و "ارزش‌های بیگانه" مانند ازدواج همجنس‌گرایان به تدریج در حال نابودی است.
 حرکت جالب بایدن پس از آوردن نام ترامپ + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2021
بایدن: آمریکا در حال آماده‌سازی برای جلوگیری از تهاجم روسیه علیه اوکراین است
دیوک تصریح کرد: آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان، دروازه‌های مهاجرت اسلامی را گشود و سخنان معمر قذافی، رهبر فقید لیبی را به وضوح تأیید کرد که نیازی به تروریست‌های جهادی نیست، زیرا بیش از 50 میلیون مسلمان در اروپا آن را به یک قاره اسلامی در دو نسل آینده تبدیل خواهند کرد.
وی تاکید کرد که با صدراعظم سابق آلمان موافق هست و به طور مثال در سوئد و در فرانسه حتی پیشنهادهایی برای ایجاد یک دولت شبه شرعی نیمه خودمختار در داخل کشور برای جلوگیری از جنگ داخلی وجود داشته است.
دوک افزود: روسیه به نوبه خود به "ناسیونالیسم سالم" پایبند است و "پروژه هایی را که ارزش های بیگانه را به جامعه تحمیل می کنند" رد می کند. ماده ازدواج به عنوان پیوند زن و مرد نیز به ویژه اخیراً در قانون اساسی این کشور گنجانده شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала