دستگیری امام زمان قلابی بار دیگر در بروجرد +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / دستگیری امام زمان قلابی بار دیگر در بروجرد +عکس، ویدئو
دستگیری امام زمان قلابی بار دیگر در بروجرد +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2021
اشتراک
سرپرست انتظامی بروجرد از دستگیری فردی در بروجرد که خود را امام زمان معرفی کرده بود خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، یک فرد در پوشش منتسب به امام زمان (عج) یک باب منزل مسکونی و ۴۰۰ گرم طلا و جواهرات از شاکیان کلاهبرداری کرده است. سرهنگ نصرت الله گراوند با اعلام این خبر، اظهار کرد: "در پی مراجعه دو تن ازشهروندان به کلانتری ۱۱ این شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر با روش‌های متقلبانه مقادیری طلا و جواهرات از آنها کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. و ماموران با برنامه‌ریزی و هماهنگی قضایی، ضمن شناسایی فرد متخلف وی را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر دلالت دادند."
سرهنگ گراوند، سرپرست انتظامی بروجرد در پایان با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضایی شده است، به شهروندان توصیه کرد کلاهبرداران حرفه‌ای معمولا با پیشنهادهای اغفال‌کننده و جلب اعتماد افراد، سوژه‌های خود را انتخاب می‌کنند. شهروندان لازم است ضمن اعتماد نکردن به این گونه افراد از ارائه هرگونه اطلاعات شخصی به آنان خودداری و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند."
کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت این خبر واکنش‌های مختلفی نشان‌ می‌دهند. عده‌ای عنوان می‌کنند پیش‌تر نیز مشابه این اتفاق در در یکی از شهرهای استان خوزستان و استان اصفهان اتفاق افتاده بود که به سرعت توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند اما جای تعجب دارد با وجود هشدارهایی پلیس برخی همچنان فریب چنین افراد سودجو را می‌خورند.
جمعی از کاربران معتقدند باید برای چنین موضوعاتی پیام‌های کوتاه آگهی‌بخش در رسانه‌ی ملی و فضای مجازی منتشر شود تا مردم از کمین شیادان باخبر و هوشیار باشند که فریب نخورند. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند برای این افراد که خود را امام می‌خوانند و هر بار در یک شهر برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند باید مجازات سنگینی در نظر گرفته شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала