احتمال تایید "اسپوتنیک وی" توسط سازمان بهداشت جهانی

© Photo / Russian Direct Investment Fundواکسن «اسپوتنیک وی» به زودی در هند ثبت می شود
واکسن «اسپوتنیک وی» به زودی در هند ثبت می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2021
اشتراک
رئیس دفتر منطقه ای اروپایی سازمان بهداشت جهانی از احتمال تایید واکسن "اسپوتنیک وی" در سه ماهه اول سال 2022 توسط سازمان بهداشت جهانی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، هانس کلوگه، رئیس دفتر منطقه ای اروپایی سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که "اسپوتنیک وی"واکسن روسی ویروس کرونا ممکن است در سه ماهه اول سال 2022 توسط سازمان بهداشت جهانی تایید شود.
کلوگه گفت: بخش بهداشت، از جمله واکسن ها، باید خارج از سیاست باشد. ما نباید به کشور مبدا توجه کنیم. من با خوش بینی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مبنی بر اینکه سازمان جهانی بهداشت به زودی "اسپوتنیک وی" را در لیست داروها قرار خواهد داد، شریک هستم. توصیه شده برای لیست استفاده اضطراری (EUL)، اسناد مربوطه در ماه اکتبر سال جاری توسط صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه امضا شد. در سه ماهه اول سال آینده پس از دریافت پرونده، تاییدیه بعدی از دفتر مرکزی سازمان بهداشت جهانی خواهد بود که قبل از پایان ارسال خواهد شد.
اصلاح واکسن اسپوتنیک وی برای مقابله با گونه امیکرون ویروس کرونا انجام شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2021
اصلاح واکسن اسپوتنیک وی برای مقابله با گونه امیکرون ویروس کرونا انجام شد
پیش از این، سازمان جهانی بهداشت در ژنو گفته بود که تاریخ بازدید کارشناسان این سازمان از روسیه به عنوان بخشی از روند مطالعه درخواست افزودن واکسن "اسپوتنیک وی" در فهرست بودجه برای استفاده در شرایط اضطراری است. سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد که بازرسی ها پس از بررسی داده هایی که شرکای روسی قول داده اند ارائه کنند، سازماندهی می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала