واکنش کاربران به ناکام ماندن پاسخگویی مهاجم ایرانی پورتو به سوال خبرنگاران +ویدئو، عکس

© AP Photo / Ebrahim Norooziواکنش کاربران به ناکام ماندن پاسخگویی مهاجم ایرانی پورتو به سوال خبرنگاران +ویدئو
واکنش کاربران به ناکام ماندن پاسخگویی مهاجم ایرانی پورتو به سوال خبرنگاران +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2021
اشتراک
کاربران می‌گویند عدم تسلط کامل طارمی به زبان انگلیسی چیزی از ارزش او نمی‌کاهد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی مصاحبه‌ای از مهدی طارمی که در آن از پاسخ دادن به خبرنگاران به دلیل عدم تسلط کافی به زبان انگلیسی باز مانده منتشر شده با واکنش‌هایی از سوی کاربران فضای مجازی و هواداران مهاجم ایرانی پورتو مواجه شده است.
در این ویدئو دیده شده مهدی طارمی در مصاحبه با خبرنگاران انگلیسی زبان هنگامی که آن‌ها در مورد عملکرد خود و چگونگی بازی از او سوال پرسیدند به یکباره از پاسخ دادن به آن‌ها باز مانده که این موضوع کاربران را متعجب کرد. پیش‌تر در خبرها گفته شده بود زیدان نیز به دلیل تسلط نداشتن زبان انگلیسی از هدایت تیم منچستر یونایتد بازمانده است.
کاربران زیادی بر این عقیده‌اند طارمی فوتبالیست است و نه سفیر، بنابراین برای ترجمه صحبت‌های او باید از مترجم استفاده شود. همچنین تعدادی از کاربران در ادامه به عدم تسلط برخی دولتمردان ایرانی به زبان‌ انگلیسی اشاره داشته و مهدی طارمی را از اتهام به تسلط نداشتن زبان انگلیسی تبرئه کردند.
عده‌ای از کاربران نیز بر این باورند عدم تسلط کامل بر زبان‌های بیگانه از ارزش‌های یک فوتبالیست کم نمی‌کند و یادگیری زبان به مرور زمان میسر خواهد شد. اما عده‌ای معتقدند یک فوتبالیست علاوه بر ورزشکار بودنش باید جنبه‌های دیگری از خود مانند شخصیت و ملیت، رفتار حرفه‌ای و تسلط کافی برای برقراری ارتباط با دیگران را در خود نشان دهد. از طرفی جمعی از هواداران باشگاه پرسپولیس با انتقاد از مهدی طارمی به دلیل رفتن او از این باشگاه بیان می‌کنند او را به عنوان یک پرسپولیسی قبول ندارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала