آزاد شدن دسترسی چینی‌ها به اینستاگرام و توییتر در ایام المپیک زمستانی

© REUTERS / Thomas Peter آزاد شدن دسترسی چینی‌ها به اینستاگرام و توییتر در ایام المپیک زمستانی
آزاد شدن دسترسی چینی‌ها به اینستاگرام و توییتر در ایام المپیک زمستانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2021
اشتراک
مسئولان برگزارکننده المپیک زمستانی دسترسی به شبکه‌های اجتماعی در این کشور را برای عده ای خاص در زمان المپیک باز کردند.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک زمستانی پکن به شرکت‌کنندگان اجازه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی مسدود شده در چین از جمله اینستاگرام و توییتر را می‌دهد. این مطلب را کمیته بین المللی المپیک اعلام کرده است.
در چین، دسترسی به محبوب ترین شبکه های اجتماعی خارجی و پیام رسان های فوری از جمله فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، واتس اپ و تلگرام مسدود شده است. موتور جستجوی گوگل نیز به عنوان ممنوعه طبقه بندی شده است.
Модель демонстрирует новую официальную форму российских спортсменов для XXIV Олимпийских зимних игр 2022  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.12.2021
یونیفرم ورزشی کاروان روسیه در المپیک زمستانی 2022
بر اساس تعهدات قراردادی شهر میزبان، کمیته سازماندهندگان بازی های المپیک زمستانی پکن یک سرویس اینترنت باز در قالب یک سیستم بسته بندی شده را برای همه شرکت کنندگان در مکان های کلیدی المپیک، از جمله دهکده های المپیک ارائه خواهد کرد. کمیته بین المللی المپیک در بیانیه ای اعلام کرد که دسترسی به این شبکه ها در مکان های مسابقه و همچنین در هتل هایی که Wi-Fi برای همه شرکت کنندگان معتبری که می توانند با استفاده از دستگاه های خود به اینترنت متصل شوند در دسترس خواهد بود.
این سازمان تاکید کرد: در هر نقطه از مناطق پکن و ژانگجیاکو، دسترسی به سرویس اینترنت باز با استفاده از سیم کارت های ارائه شده توسط کمیته ساماندهی مطابق با طرح تعرفه امکان پذیر خواهد بود.
کمیته بین‌المللی المپیک در آستانه شروع بازی‌های المپیک زمستانی اعلام کرد که بلیط بازی های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن فقط به تماشاگران چینی فروخته می شود و ورزشکاران واکسینه نشده باید ۲۱ روز قبل از بازی ها در قرنطینه بمانند.
طرفداران خارجی المپیک هم‌چنین از دسترسی به بازی‌های زمستانی پکن محروم هستند. پس از محرومیت همه تماشاگران از بازی‌های تابستانی توکیو، برای المپیک زمستانی هم این شرایط وجود دارد ولی این بار هواداران کشور میزبان می‌توانند به ورزشگاه‌ها بروند.
به گزارش ایسنا، چندی پیش سخنگوی کاخ سفید تحریم دیپلماتیک بازی‌های ۲۰۲۲ پکن را اعلام کرد و گفت، آمریکا هیچ مقام دولتی را برای این بازی‌ها به پایتخت چین اعزام نمی‌کند.
بازی های المپیک پکن از ۴ تا ۲۰ فوریه برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала