آخرین نسخه موشک "سلاح نهایت سلطه" در آمریکا آزمایش شد

© Photo / Public domain / United States Air Forceآخرین نسخه موشک "سلاح نهایت سلطه" در آمریکا آزمایش شد
آخرین نسخه موشک سلاح نهایت سلطه در آمریکا آزمایش شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2021
اشتراک
کمپانی موشکی ریتون و دیفنس (Raytheon Missiles & Defense) مجموعه‌ ای از آزمایش‌ ها را بر روی آخرین نسخه موشک هوا به هوای پیشرفته میان‌ برد AIM-120 (AMRAAM) که قبلاً "سلاح نهایت سلطه" نامیده شد، انجام داده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه The Drive، نسخه این موشک که F3R نامیده می شود که فرم، تناسب و کارکرد تازه‌ سازی، بخش هدایت به روز شده است که برای نبردهای هوایی کلاس بالا اگر آمریکا و متحدانش با چین وارد جنگ شوند، بهینه شده است. این محصول همچنین نرم افزار به روز شده برنامه بهبود سیستم (SIP) ۳ اف را دریافت کرد.
این نشریه همچنین از ریتون و دیفنس در مورد مزایای به‌ روزرسانی AIM-120 AMRAAM سؤال کرد. توسعه دهنده موشک ها گفت: سخت افزار جدید F3R، از جمله بردهای مدار و اجزای بخش کنترل، قدرت پردازشی را که SIP-3F در الگوریتم های پیشرفته خود استفاده می کند، به میزان قابل توجهی افزایش می دهد؛ که در مجموع، سخت افزار و نرم افزار کارایی کلی موشک را افزایش می دهد.
این محصول در پایگاه نیروی هوایی اگلین (فلوریدا) در همکاری با نیروی هوایی ایالات متحده (نیروی هوایی) آزمایش شد.
در جولای ۲۰۱۹، یک منبع نزدیک به برنامه Joint Strike Fighter به Aviation Week گزارش داد که محفظه تسلیحات داخلی ایستگاه ۴۲۵ جنگنده نسل پنجم اف-۳۵ لایتنینگ دو به جای چهار موشک اِیم-۱۲۰ آمراام اصلاح خواهد شد. که کار مربوطه باید تا جولای ۲۰۲۲ تکمیل شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала