ناو هواپیمابر آمریکایی هری ترومن وارد دریای مدیترانه شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / IRGC HD Video Shows US Aircraft Carrier in Persian Gulf (croppep photo)ورود ناو هواپیما براتمی آمریکایی "هری ترومن" به دریای مدیترانه
ورود ناو هواپیما براتمی آمریکایی هری ترومن به دریای مدیترانه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2021
اشتراک
گروه ضربت ناو آمریکایی به رهبری ناو هواپیمابر هسته ای یو اس اس هری اس ترومن از تنگه جبل الطارق گذشت و وارد دریای مدیترانه شد.
به گزارش اسپوتنیک، در 14 دسامبر ناوگان ششم نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که گروه ضربت ناو آمریکایی به رهبری ناو هواپیمابر هسته ای یو اس اس هری اس ترومن از تنگه جبل الطارق گذشت و وارد دریای مدیترانه شد. حرکت این ناو هواپیمابر به عنوان بخشی از یک کمپین برنامه ریزی شده برای حمایت از عملیات دریایی برای حفظ ثبات و امنیت در دریا و حفاظت از منافع ایالات متحده آمریکا، متحدان و شرکای آن در اروپا و آفریقا وارد منطقه مسئولیت ناوگان ششم ایالات متحده شد.
ناو هواپیمابر هری ترومن آمریکا وارد دریای مدیترانه شرقی شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2019
ناو هواپیمابر هری ترومن آمریکا وارد دریای مدیترانه شرقی شد
اکنون این گروه ناو هواپیمابر امریکایی به سمت منطقه خلیج فارس حرکت می کند. این گروه مدتی را در منطقه مدیترانه شرقی سپری خواهد کرد.ناو هواپیمابر کلاس نیمیتز متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا است. این ناو هواپیمابر در ۱۹۹۶ به دریا انداخته شده است.
ناو هواپیمابر هری ترومن حدود 90 هواپیما و هلیکوپتر مستقر در ناو، از جمله چهار اسکادران جنگنده بمب افکن 48 F / A-18 را حمل می کند. پیش از این، در 5 دسامبر، ناوشکن موشکی آمریکایی آرلی بورک برای تضمین امنیت دریایی و ثبات منطقه وارد بندر کنستانتا رومانی شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала