حدف حساب کاربری اینفلوئنسر فرانسوی به دلیل آزار‌ و‌ اذیت کاربران +عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر حدف حساب کاربری اینفلوئنسر فرانسوی به دلیل آزار‌ و‌ اذیت کاربران +عکس
حدف حساب کاربری اینفلوئنسر فرانسوی به دلیل آزار‌ و‌ اذیت کاربران +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2021
اشتراک
لنا سیتواسیون، از سرشناس‌‌ترین اینفلوئنسرهای فضای مجازی در فرانسه حساب کاربری خود در توئیتر را به علت توهین و آزار و اذیت آنها حذف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لنا سیتواسیون، با نام واقعی لنا مهفوف یکی از سرشناس‌‌ترین اینفلوئنسرهای فضای مجازی در فرانسه حساب کاربری خود را در توئیتر حذف کرد. وی که با شرکت‌های بزرگی مانند دیور، دیسنی و آدیداس همکاری دارد در توضیح تصمیم خود در اینستاگرامش نوشت: "دائم درباره زندگی خانوادگی، اندامم، موهای فرم، شرایط مالی یا مدل لباس پوشیدنم قضاوت می‌شود و این حرف‌ها آرام آرام اعتماد به نفس من را می‌گیرد."
در آخرین مورد، وی در روز‌های اخیر، تصویری از خود در توئیتر منتشر کرده بود که مورد هجوم شدید کاربران قرار گرفت. بسیاری از نظراتی که برای توئیت او نوشته شد مسخره کردن موهای فر طبیعی او بود. او می‌گوید که بعضی از کاربران حتی به خانه مادرش رفته و به او فحاشی کرده بودند. لنا سیتواسیون بیش از یک میلیون دنبال کننده در توئیتر داشت. وی با این حال حساب اینستاگرام را خود با ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دنبال کننده حفظ کرده است. وی به‌ویژه به دلیل ویدئوهایش در یوتیوب مشهور است.
کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این خبر واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. بسیاری از کاربران ضمن ابراز تاسف عنوان می‌کنند انسانیت آن‌قدر به فرومایگی افتاده است که تعداد زیادی از مردم فکر نمی‌کنند حرف‌هایشان در دنیای مجازی یا واقعی چه تاثیری بر مخاطب می‌گذارد، حرف‌هایی که برای خودشان سودی ندارد ولی به مخاطبش ضربه می‌زند و زیان می‌رساند، که بسیارشان نشات گرفته از حسادت است.
عده‌ای از کاربران هم برخلاف کاربران دیگر نظرات دیگری دارند و عنوان می‌کنند تعریف اینفلوئنسر مشخص است، شخصی که تقریبا حریم خصوصی ندارد و از چند یا تمام ابعاد زندگی که شامل ظاهر هم می‌شود را به نمایش می‌گذارد و پول درمی‌آورد و مسلما نباید انتظار داشت صرفا با نظرات خوشایندی روبرو شود، خوب یا بد مردم نظراتشان را می‌گویند. برای مثال پزشک طبابت می‌کند و صفحه شخصی دارد و طبیعتا نباید به فرم مو و لباسش ایراد گرفته شود، معلم و مهندس و ورزشکار هم به این ترتیب ولی بلاگر‌ها، مدل‌ها و اینفلونسر‌ها انتظار دارند از اندام و مو و لباسشان ایراد گرفته نشود چیزی که شغلشان محسوب می‌شود و همین‌ها موجب شهرت و ثروت و نفوذشان می‌شود.
برخی از کاربران دیگر هم معتقدند درست است این شغل‌شان است و کسی که وارد چنین عرصه‌ای می‌شود نباید انتظار نظرات خیلی خوبی داشته باشد اما درب خانه مادرش رفتن و این داستان‌ها غیرقابل قبول و ناشایست است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала