باند بزرگ گوشی قاپی در تهران منهدم شد

© Photo / IRNAسردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2021
اشتراک
رئیس پلیس تهران اطلاع داد که باند بزرگ گوشی قاپی منهدم شده و سارقان مغازه های بازار تهران نیز بازداشت شده اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی، روز سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ اطلاع داد: در این مرحله از طرح کاشف ۳۱۰ نفر از متهمینی که در سرقت‌های زورگیری، کیف قاپی، گوشی قابی و…، مشارکت داشتند، دستگیر شدند.
وی بیان داشت: حدود ۱۰ مورد قاتل و تعدادی آدم ربا و متجاوز به عنف هم دستگیر شدند. از تعداد ۳۱۰ متهمی که دستگیر شدند ۳۴ نفر محکوم متواری دادسرا بودند.
رئیس پلیس تهران گفت: در حوزه جعل و کلاهبرداری ۷۰ نفر دستگیر شدند. همچنین ۶۱ باند متلاشی شدند. ۲ هزار و ۲۲۷ فقره سرقت کشف شد و ۱۹۲ نفر از محکومینی که دستگیر شدند سابقه دار بودند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در این طرح باند آدم‌ربایان که یک کارخانه‌دار مهم را با استفاده از سلاح ربوده و به دنبال اخاذی از این فرد بودند، بازداشت شدند.
پول چاپ کن فضای مجازی بازداشت شد +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.12.2021
پول چاپ کن فضای مجازی بازداشت شد +ویدئو، عکس
وی افزود: باند مسلح معروف به "کونانی" را بازداشت کردیم، این افراد در ویلای خود زندگی می‌کردند که منهدم شدند.
رحیمی با اشاره به انهدام باند بزرگ گوشی قاپی، از بازداشت سارقان مغازه‌های بازار تهران خبر داد و افزود: در دو هفته اخیر فعالیت اخلالگران ارزی زیاد شد که ۴۲ نفر از اخلال‌گران ارزی بازداشت شدند و بیش از ۵۵ میلیارد تومان طلای آب شده و ارز از آنها کشف شده است. در فضای مجازی نیز ۲۰ سایت و کانال درباره معاملات فردایی احضار شدند.
رحیمی گفت: در سال جاری پلیس امنیت اقتصادی در تهران اقدام جهادی در راستای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاقچیان کالا انجام می‌دهد که در همین طرح بالغ بر دو میلیون کالای قاچاق کشف و ۴۱ سرشاخه اصلی در این رابطه بازداشت شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала