پاسخ کوبنده مجری ایرانی به نماینده ای که درباره ممنوعیت ورود آلات موسیقی سخن گفته بود

CC0 / / پاسخ کوبنده مجری ایرانی به نماینده ای که درباره ممنوعیت ورود آلات موسیقی سخن گفته بود
پاسخ کوبنده مجری ایرانی به نماینده ای که درباره ممنوعیت ورود آلات موسیقی سخن گفته بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2021
اشتراک
دلاوری: موسیقی سرود ملی ایران را با چه چیزی نواخته اند؟
به گزارش اسپوتنیک، محمد دلاوری، مجری معروف ایرانی در یکی از برنامه های تلویزیونی و در واکنش به نماینده مجلس درباره ممنوعیت ورود آلات موسیقی گفت: ایران کشوری است که سالهای سال سابقه درخشانی در موسیقی دارد و موسیقی یکی از اجزای هنر و اجزا زندگی ما بوده است.
وی در پاسخ به اظهار نظر این نماینده مجلس که گفته بود موسیقی و آلات موسیقی آنقدر مهم نیستند که ما برای آن ارز خرج کنیم گفت: خوب شما خرج نکن برادر، چه کسی از شما خواست که وقتتان را برای این کار بگذارید، وقتتان را برای چیزهای دیگر بگذار.
دلاوری همچنین با انتقاد از جمله نماینده مجلس ایران که گفته بود "بنده صلاح نمی دانم که این وسایل به کشور وارد شوند" گفت که عزیزم چه کسی از شما صلاح خواست. شما یک رای در مجلس دارید و آن را هم بدهید و بروید. صلاح مملکت را که شما تعیین نمی کنید.
9 آذر 1400 مهدی میراشرفی، رئیس گمرک ایران در گفت‌وگویی خبر ممنوعیت کالایی را اعلام کردکه تا پیش از آن کسی از این ممنوعیت خبر نداشت. "آلات موسیقی جزو کالاهای گروه چهاری است که ورود آن به کشور ممنوع است." این در حالی است که کمی بعد غلام‌علی آهنکوب‌نژاد، رئیس اتحادیه عینک‌سازان و عینک‌فروشان اهواز اعلام کرد که ورود "عینک آفتابی" هم به کشور ممنوع شده و این کالا جزء کالاهای لوکس حساب می‌شود!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала