ماجرای هدیه دودی شرکت دخانیات ایران به خبرنگاران +عکس

© Photo / Pixabayماجرای هدیه دودی شرکت دخانیات ایران به خبرنگاران +عکس
ماجرای هدیه دودی شرکت دخانیات ایران به خبرنگاران +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2021
اشتراک
انتشار خبر اهدای یک باکس سیگار بهمن از سوی شرکت دخانیات ایران به خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی بحث برانگیز شد.
به گزارش اسپوتنیک، در روز‌های اخیر، محمد شیخان مدیر عامل جدید شرکت دخانیات ایران شد و مراسم معارفه‌ای برای وی برگزار گردید. پس از پایان مراسم، خبرنگاران حاضر در مراسم نقل کردند که به هر خبرنگار یک باکس سیگار بهمن اهدا شده است.
پس از این اقدام بسیاری از رسانه‌ها تیتر‌هایی از قبیل "هدیه عجیب مدیر جدید دخانیات به خبرنگاران" زدند و پس از آن روابط عمومی شرکت دخانیات ایران نیز اطلاعیه داد و درباره این اتفاق عذری بدتر از گناه آورد و توضیح داد که این هدیه هیچ ارتباطی با مدیر جدید ندارد و اقدامی مرسوم و سالانه است که این توضیح با ‌واکنش‌های مختلف کاربران نسبت به این اقدام همراه شد.
کاربران عنوان می‌کنند کشورهای جهان در حال حرکت به سمت محدود و ممنوع کردن مصرف سیگار و دخانیات هستند و حتی اخیرا نیوزلند در حرکتی بی‌نظیر اعلام کرد که فروش سیگار به نسل‌های آینده را ممنوع می‌کند، اما در ایران شرکت دخانیات به خبرنگاران سیگار هدیه می‌دهد. جمعی از کاربران معتقدند بهترین روش برای ترویج و تبلیغ سیگار بهمن، همین اقدام شرکت دخانیات ایران بود.
برخی از کاربران هم عنوان می‌کنند هر شرکتی بر طبق محصولاتی که عرضه می‌کند، اصولا از همان محصول هم هدیه می‌دهد حالا می‌خواهد شرکت شیرین عسل باشد یا آب معدنی دماوند یا محصولات میهن، به هر حال محصول این شرکت دخانیات هم، از قدیم تا به امروز در ایران سیگار بهمن بوده و از دید کلی اقدام عجیب و ناپسندی نیست و مردم نباید انتظار داشته باشند این شرکت به جای سیگار، هویج هدیه بدهد.
جمعی دیگر از کاربران هم به این موضوع اشاره می‌کنند که امروزه همه در حال مصرف دخانیات هستند بیشتر جمعیت ایران سیگار می‌کشند و حتی همان دکتر و مهندس و وکیل و افراد مختلف جامعه مثل خبرنگاران، و امری عادی است در جامعه، سیگار هم گران شده است و به هر حال هدیه جالب و متفاوتی از سوی خود شرکت دخانیات می‌باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала