قیمت پیامک در بودجه ۱۴۰۱ ایران چقدر افزایش خواهد یافت؟

© Fotolia / Tanushaپیامک
پیامک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.12.2021
اشتراک
اپراتورها موظف شدند حاصل جمع افزایش قیمت پیامک را برای حمایت از حقوق معلولان، کودکان کار و خیابان به خزانه‌داری کشور واریز کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، در لایحه بودجه‌ سال ۱۴۰۱، اپراتورها موظف شدند قیمت پیامک را سه تومان افزایش داده و مبلغ حاصل از آن را برای حمایت از حقوق معلولان، کودکان کار و خیابان به خزانه‌داری کشور واریز کنند.
اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ۳۰ ریال از استفاده‌کنندگان این خدمات دریافت و به حســـاب درآمد عمومی ردیف "۱۶۰۱۵۴" نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌کنند. اکنون قیمت هر پیامک فارسی در خطوط ثابت همراه اول، ۸.۹ تومان و در ایرانسل ۹.۹ تومان است. بر این اساس مبالغ از سال آینده سه تومان افزوده خواهد شد.
5 جی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.12.2021
هشدار درباره خطر ارتباطات 5G در آمریکا
بر این اساس، درآمد حاصله متناسب با وصول تا سقف یک‌هزار میلیارد ریال برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی و همچنین پنج هزار میلیارد ریال باقی‌مانده برای حمایت از کودکان کار و خیابانی در اختیار سازمان بهزیستی قرار داده خواهد شد.
بر اساس ماده واحده لایحه بودجه پیشنهادی دولت، بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور از حیث منابع و مصارف بالغ بر سی و شش میلیون و سیصد و ده هزار و هفتصد و چهار میلیارد و ششصد و بیست و هشت میلیون (۳۶.۳۱۰.۷۰۴.۶۲۸.۰۰۰.۰۰۰) ریال است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала