5 سارق حرفه ای خودرو در ایران دستگیر شدند

© Photo / Public relations center of Federal Security Service5 سارق حرفه ای خودرو در ایران دستگیر شدند
5 سارق حرفه ای خودرو در ایران دستگیر شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.12.2021
اشتراک
مقام انتظامی ایران خبر از دستگیری و انهدام باند سارقان حرفه‌ای 13 دستگاه خودرو داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ مجید عمران‌زاده، فرمانده انتظامی شاهین دژ اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و مفقود شدن قطعات آن توسط شهروندان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. پس از انجام تحقیقات گسترده شبانه روزی و اقدامات تخصصی و فنی با بکارگیری منابع خبری موثق در نهایت سه سارق سابقه‌دار از استان های مجاور شناسایی و با تلاش ماموران پلیس آگاهی پس از کسب دستورات قضایی لازم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شاهین دژ اظهار داشت: متهمان در اظهارات خود به بزه ارتکابی معترف شده و اعلام کردند از غفلت و سهل انگاری مالباختگان سوء استفاده و اقدام به سرقت خودرو کرده و پس از بازکردن قطعات اصلی خودرو و اموال و قطعات مسروقه را فروخته اند.
سرهنگ عمران زاده همچنین از دستگیری 2 نفر مالخر خودرو و قطعات آن در این رابطه خبر داد و گفت: تمام اعضای این باند 5 نفر دستگیر و 13 دستگاه خودروی مسروقه به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال کشف و پس از اخذ دستورات قضایی لازم به صاحبان اصلی بازگردانده شد.
وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند، تاکید کرد: شهروندان برای جلوگیری از سرقت خودرو از اقدامات ایمنی و تمهیدات لازم از جمله قفل فرمان، قفل پدال و سوویچ مخفی استفاده کنند و در صورت امکان خودروهای خود را در پارکینگ‌های مجاز نگه‌ دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала