ماجرای یک انتصاب عجیب در وزارت اقتصاد +عکس

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / ماجرای یک انتصاب عجیب در وزارت اقتصاد +عکس
ماجرای یک انتصاب عجیب در وزارت اقتصاد +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.12.2021
اشتراک
رئیس فدراسیون تنیس با لیسانس پرستاری معاون وزیر اقتصاد شد و این انتصاب با موجی از انتقادات کاربران در فضای مجازی همراه شد.
به گزارش اسپوتنیک، خبر صدور حکم انتصاب رئیس فدراسیون تنیس که لیسانس پرستاری داشته و از سوی وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس در این وزارتخانه منصوب شده با واکنش کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
برخی خبرگزاری‌های ایرانی در این باره نوشتند: "در شرایطی که ایران دچار چالش‌های اقتصادی بسیار است و مهار مشکلات معیشتی روز افزون در این کشور نیازمند بکارگیری نیروهای کارآمد می‌باشد، این انتصاب عجیب با واکنش منفی مردم مواجه شده و انبوهی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی اعتراض و خشم خود را اعلام کردند."
انتشار خبر و حتی تصویر حکم انتصاب عزیزی با امضای احسان خاندوزی، روز ۱۶ آذر از سوی خبرگزاری تسنیم بدون هیچ نکته‌ی انتقادی، با واکنش مردم همراه شده و وزیر اقتصاد را از انتصاب عجیب خود منصرف کرد. بر این اساس در خبر دیگری با تیتر، هادی قوامی در معاونت حقوقی وزارت اقتصاد ابقا شد نوشت: "اخیرا در خبرها اعلام شده با حکم وزیر اقتصاد، داود عزیزی به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد منصوب شد که حاشیه‌هایی هم درباره سوابق این فرد به همراه داشت.اما خبرهای جدید دریافتی از وزارت اقتصاد حاکی‌ست هادی قوامی در سمت قبلی خود یعنی معاونت پارلمانی وزیر اقتصاد ابقا شده است".
تعدادی از کاربران با لحنی کنایه‌آمیز بیان می‌کنند دولتمردان ایرانی همه در جایگاه مناسب خود به مردم خدمت می‌کنند. عده‌ای دیگر با عصبانیت از وضعیت معیشتی و گرانی‌ها گلایه می‌کنند. برخی کاربران نیز می‌گویند با کاغذ بازی گرانی‌ها و مشکلات مردم حل نمی‌شود اما برخی بر این باورند، سیاست دولت ابراهیم رئیسی این است که اشتباهات دولت تدبیر و امید را اصلاح کند اما بعضی نیز با بیان این‌که مشکل گرانی‌ها حل نشده و دولتمردان ظاهرا تلاش می‌کنند تا مشکلات مردم را حل کنند اعتراض خود را نشان دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала