زنی که 120 کیلو وزن داشت 59 کیلوگرم وزن کم کرد و راز موفقیتش را فاش کرد

© Fotolia / YakobchukOlenaچاق ترین روسها کجا زندگی می کنند؟
چاق ترین روسها کجا زندگی می کنند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.12.2021
اشتراک
این زن به لطف چند عادت خوب 59 کیلوگرم وزن کم کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تودی، یکی از ساکنان شهر شانهاسن در ایالت مینه سوتا آمریکا با وزن 120 کیلوگرم به لطف چندین عادت خوب، در یک سال 59 کیلوگرم وزن کم کرد.
سابرینا اوسلند 41 ساله در طول زندگی به خاطرعادت های نادرست غذایی وزنش به تدریج افزایش می یافت. وی پس از ازدواج دچار افزایش وزن شد به طوری که وزن او به 120 کیلوگرم رسید. این آمریکایی مدام در حال حرکت چیزی می خورد که خیلی سالم نبود و اغلب از سلامتی خود غافل بود.
چند سال پیش، اوسلند همراه با پسرش به سفر دریایی به آلاسکا رفت. مادر و پسر مشتاقانه منتظر یکی از گشت و گذارها بودند که قرار بود طی آن یک هلیکوپتر آنها را به سوی یخچال طبیعی ببرد. اما اوسلند وقتی از او خواسته شد که هزینه پرواز را به دلیل وزن اضافی پرداخت کند، شگفت زده شد. پس از آن تصمیم گرفت بیشتر ورزش کند و رژیم غذایی خود را برای کاهش وزن تغییر دهد.
او برای این کار عادات بد را کنار گذاشت و عادت خوب را شروع کرد برای انجام این کار، او یادآورهایی را روی تلفن همراه خود تنظیم کرد و لیستی از کارهایی را که قصد داشت روزانه انجام دهد، نوشت. لیست او شامل تغییرات کوچکی بود: نوشیدن آب کافی، ورزش و مصرف ویتامین.
شروع این عادت خوب با پیاده روی روزانه نیم ساعته آغاز شد. با گذشت زمان، او شروع به راه رفتن برای یک ساعت یا دو بار در روز کرد. سپس تمرینات قدرتی را اضافه کرد. بلافاصله پس از اینکه وی سبک زندگی سالمی را در پیش گرفت، همه گیری COVID-19 شروع شد. بنابراین اوسلند تصمیم گرفت این عادات را در سبک زندگی جدید کار در خانه ادغام کند و یاد بگیرد که بدون باشگاه کار کند.
او رژیم غذایی خود را تغییر داد و از غذای راحت به غذای سالم رفت. پیش از این، او اغلب چیپس را به عنوان میان وعده و پیتزا برای شام می خورد. حالا سبزیجات می پزد یا به شام ​​سالاد اضافه می کند.
علاوه بر این، زن رویکرد خود را به غذا تغییر داد. وی گفت که به دلیل تشنگی یا بی حوصلگی غذا می خوردم - نه لزوما برای سوخت بدنم. به همین خاطر در نظراتم تجدید نظر کردم. اکنون به این فکر می کنم که بدنم واقعاً چه می خواهد.
کلاس های آموزشی با یک مربی و گروه به این زن کمک کرد تا در یک سال بیش از 59 کیلوگرم وزن کم کند. او اکنون می تواند سبک زندگی فعال تری داشته باشد.
این زن به سایر افرادی که می خواهند وزن کم کنند توصیه می کند عادات سالمی ایجاد کنند که به تغییر سبک زندگی آنها کمک می کند. زمانی که او شروع به کاهش وزن کرد، عادت خود را در یک زمان تغییر داد: او به مدت نیم ساعت در روز پیاده روی کرد، سپس شروع به استفاده از یک بشقاب کوچک برای کاهش حجم کرد. علاوه بر این، اسلند توصیه می کند درک کنید که روند کاهش وزن پیشرفت مداوم است و تلاش نکردن برای یک ایده آل. در بعضی روزها همه چیز آنطور که می خواهید پیش نمی رود، اما نکته اصلی این است که برنامه را دنبال کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала