پیدایش زنگ زدگی در ناوشکن رادارگریز آمریکا + ویدئو

© AP Photo / Robert F. Bukatyپیدایش زنگ زدگی در ناوشکن رادارگریز آمریکا
پیدایش زنگ زدگی در ناوشکن رادارگریز آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.12.2021
اشتراک
کارشناسان دلایل پیدایش زنگ زدگی یکی از سه ناوشکن کلاس دی دی جی-۱۰۰۰ آمریکایی، یو اس اس زوموالت را مشخص کردند.
به گزارش اسپوتنیک، عکس های این کشتی که در توییتر ظاهر شده نشان می دهد که بخشی از دیواره های جذب کننده رادیو در کنار آن به شدت تغییر رنگ داده است و نوارهای زنگ زدگی بدنه کشتی را پوشانده است.
تا زمانی که کشتی عملیاتی است، برخی کارشناسان معتقدند که این نباید مشکل بزرگی باشد. برخی دیگر عقیده دارند که زنگ زدگی کشتی رادارگریز نشان دهنده مشکلات سیستمیک هشدار دهنده در نیروی دریایی ایالات متحده است. یکی از توجیهات این نوع کشتی ممکن است این باشد که با مفهوم حداقل کارکنان طراحی شده است.
سخنگوی نیروی دریایی ایالات متحده گفت: زنگ زدگی ناشی از "شرایط سخت" است که در آن آزمایش ها انجام می شود. ایالات متحده می خواست ناوشکن زوموالت را به رزمناو قرن بیست و یکم تبدیل کند و تسلط دریایی خود را در اقیانوس تضمین کند. برای ساخت این کشتی ۹ میلیارد دلار هزینه شد و در زمان راه اندازی، ناوشکن ۴.۴ میلیارد دلار هزینه کرد.
برای اطمینان از مخفی کاری در طول ساخت و ساز به حداکثر میزان، از فناوری های مخفی کاری برای کاهش دید جسم استفاده شد. این کشتی ها برای پشتیبانی آتش در عملیات های آبی خاکی و عملیات رزمی در مناطق ساحلی و همچنین برای حمله به اهداف زمینی طراحی شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала