پیام احساسی اسطوره فوتبال ایران برای مردم سرزمینش +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAپیام احساسی اسطوره فوتبال ایران برای مردم سرزمینش +عکس، ویدئو
پیام احساسی اسطوره فوتبال ایران برای مردم سرزمینش +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.12.2021
اشتراک
علی دایی شهریار فوتبال ایران با انتشار پستی در اینستاگرام خود با مردم ایران صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی علی دایی آقای گل و ستاره فوتبال ایران در پیامی با مردم سرزمینش صحبت کرد. او در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام نوشت: "عشق و محبتی را که شما مردم به من ابراز داشته‌اید را فراموش نخواهم کرد به ویژه در سال‌های طولانی پس از دوران فوتبالم. عشق من به شما مردم به همان اندازه قوی است. برای من مهم این است که شما من را فقط به عنوان علی دایی بازیکن فوتبال به خاطر نیاورید. بلکه آرزو دارم علی دایی را به عنوان فردی که همیشه کنار مردمش بوده به یاد داشته باشید."
بسیاری از کاربران به این متن واکنش نشان دادند و در پاسخ به علی دایی با سخنان دلنشین و دلگرم کننده این پیام را به علی دایی رساندند که همین طور که وی آرزو دارد در قلب مردم این سرزمین جای دارد و این مردم از او به عنوان حامی خودشان و کسی که همیشه کنار مردمش بود یاد خواهند کرد.
کاربران از کارهای خیر، کمک و همدردی وی با مردم ایران صحبت می‌کنند و او را بسیار قابل احترام و دوست‌داشتنی می‌دانند و معتقدند شخصیت علی دایی با افرادی که خود را سلبریتی می‌دانند بسیار متفاوت است و عنوان می‌کنند در واقع این افراد باید علی دایی را الگوی خود قرار دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала