رنگ سال ۲۰۲۲ از دید کاربران +عکس، ویدئو

© Photo / PantoneОттенок синего PANTONE 17-3938 Very Peri, названный главным цветом 2022 года
Оттенок синего PANTONE 17-3938 Very Peri, названный главным цветом 2022 года - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.12.2021
اشتراک
آبی بنفشی به رنگ گل پریوش، به عنوان رنگ سال توسط موسسه پنتون در آمریکا انتخاب شد.
به گزارش اسپوتنیک، کمپانی پنتون که هر سال یک رنگ را به عنوان رنگ سال معرفی می‌کند،‌ رنگ "very peri" را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ انتخاب کرده است. شرکت پنتون به عنوان تعیین‌کننده غیر رسمی رنگ سال شهرت جهانی دارد و از سال ۲۰۰۰ به بعد هر سال رنگ خاصی را به‌ عنوان "رنگ سال" معرفی می‌کند. این شرکت عنوان کرده که برای سال ۲۰۲۲ رنگ‌ (Very Peri) را انتخاب کرده است.
رنگ سال انتخاب شده توسط پنتون از طریق نظرسنجی‌های مردمی و از بین رنگ‌های پیشنهادی این موسسه انجام می‌شود. این رنگ جدید که از خانواده بنفش است در معنا و مفهوم پویایی، ابتکار و خلاقیت را تشویق و ترویج می‌کند. این رنگ ترکیبی از آبی و قرمز است و بنا به گزارش این شرکت شادترین و گرم‌ترین رنگ آبی و ترکیبی قدرتمند از تازگی است.
کاربرانی عنوان می‌کنند این رنگ جذاب و جدید پنتون، خلاقیت و نوآوری را با خود به همراه آورده است. چراکه بعد از شیوع ویروس کرونا، زندگی همه ما دچار دگرگونی شده و حالا از یک دوره که شدیدا همگی منزوی و به دور از اجتماع بوده‌ایم، بیرون آمده‌ایم و استانداردهای ما در حال تغییر هستند. این رنگ به ما اعتماد به نفس می‌بخشد و روح خلاق ما را زنده می‌کند، تا این تغییرات را در آغوش بگیریم و دید جدیدی به زندگی بعد از کرونا داشته باشیم.
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند رنگ سال چه معنایی دارد، غیر از این است که با آن درآمدزایی می‌شود و در طراحی و مدل لباس استفاده می‌شود؟! جمعی از کاربران اما این موضوع را دلیل و بهانه‌ای برای شاد بودن می‌دانند و امیدوارند همچون رنگ زیبای سال نو، سال ۲۰۲۲ نیز سال خوبی برای همه‌ی مردم جهان باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала