تکه کلام جدید گزارشگر ایرانی فوتبال سوژه کاربران شد +ویدئو

© Photo / IRNAتکه کلام جدید گزارشگر ایرانی فوتبال سوژه کاربران شد +ویدئو
تکه کلام جدید گزارشگر ایرانی فوتبال سوژه کاربران شد +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.12.2021
اشتراک
جواد خیابانی در برنامه‌ای از دربی سال ۷۳ به گونه‌ای خاص یاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از جواد خیابانی مجری و گزارشگر شوخ شبکه سه تلویزیون ملی ایران در یکی از برنامه‌های ورزشی در فضای مجازی منتشر شده که وی با لحن طنزآمیز از بازی که در آن حضور داشته اما به دلایلی موفق به گزارشگری آن نشده پرداخته که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
در این ویدئو دیده شده مجری برنامه با جواد خیابانی درباره شهرآورد سال۷۳ تهران یا همان بازی استقلال و پرسپولیس صحبت کرده و بیان کرده قسمت‌هایی از ویدئو آن‌ها که به همراه جواد خیابانی در آنجا حضور داشتند پربازدید شده و از جواد خیابانی خواسته که درباره تکه کلام طنزی که گفته توضیح بدهد.
جواد خیابانی در این باره نیز گفته است، درباره این بازی توضیحاتی ارائه داده بود هواداران فوتبال ابتدا به توضیحات او گوش بدهند و بعد بخندند. وی در ادامه افزود: "قرار بود مسابقه‌ای را گزارش کنم که رفتم استادیوم گزارش نکردم، لذا خاطره انگیزترین گزارش دربی من، بازی شد که گزارش نکردم." مجری برنامه در ادامه دلیل گزارش نکردن جواد خیابانی را دعوای بین مجتبی محرمی و امیر قلعه‌نویی و همه تماشاچیان عنوان کرده است. جواد خیابانی در واکنش مردم به صحبت‌های او بیان کرد: "از توجه مردم به تکه کلام‌هایش خوشحال می‌شود و آن را لطف مردم می‌داند."
تعدادی از کاربران جواد خیابانی را دوست دارند و طرفدار او هستند، اما عده‌ای به دلیل آنکه گمان می‌کنند جواد خیابانی جای عادل فردوسی‌پور را گرفته از او فراری هستند. برخی از کاربران جواد خیابانی را با شخصیت و انسان متمدن خطاب می‌کنند. بعضی از کاربران نیز دعوا شدن را خاطره انگیز نمی‌دانند اما بعضی دیگر دلیل خاطره انگیز بودن این ماجرا را اتفاقات حواشی این ماجرا را عنوان کردند. جمعی از کاربران می‌گویند، جواد خیابانی ابتدا به طور غیر عمد از واژه‌های طنزآمیز استفاده می‌کرد، اما پس از کتابی که قرار بود چاپ کند در بعضی مواقع به طور عمد در گزارش‌هایش استفاده می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала