اقامه شدن نماز باران در اصفهان

© Photo / IRNAاقامه شدن نماز باران در اصفهان
اقامه شدن نماز باران در اصفهان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
اشتراک
نماز طلب باران روز جمعه به امامت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری ایران روز جمعه در جوار گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، در این مراسم تعدادی از مردم اصفهان پس از اقامه نماز از خدا طلب باران کردند و ازدحام جمعیت به گونه‌ای بود که همه محوطه گلستان شهدای اصفهان شاهد حضور مردم بود.
مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2021
تهدید نماینده اصفهان در مجلس به استیضاح وزیر میراث فرهنگی ایران
این در حالی است که روز 12 آذر به دنبال اعتراضات قبلی به کم آبی و خشکی زاینده رود در اصفهان، مردم در این شهر به برگزاری تظاهرات دعوت شده بودند و در این رابطه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مرکز استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از عموم شهروندان اصفهانی خواسته بود تا "با توجه به سوء‌ استفاده معاندین از موضوع مطالبات به حق کشاورزان و حقابه قانونی در حوزه‌های کشاورزی و محیط زیست و اینکه صنف کشاورزان استان اصفهان هیچ‌گونه فراخوانی برای روزهای آتی به‌ ویژه روز جمعه 12 آذر ماه 1400 نداده‌ و سابقه تعرض به اموال و نفوس شهروندان ‌‌توسط عوامل معاند و احتمال تکرار آن با پروژه‌هایی که هدف آن تخریب و آسیب به شهروندان عادی و حافظان امنیت است با هوشیاری کامل از شرکت در تجمع‌های غیر قانونی تحت هر عنوان جداً خودداری کنند".
معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مرکز استان اصفهان از شهروندان خواسته بود‌ در صورت داشتن هر‌گونه اطلاعات در خصوص محرکین و مرتبطین عوامل خارجی موضوع را به مراجع اطلاعاتی و امنیتی اعلام کنند.
ایرنا در این رابطه می نویسد: هفته گذشته رسانه های بیگانه با تزویر و نیرنگ تلاش کرد با سواستفاده از مطالبات کشاورزان به ناامنی در اصفهان دامن بزند که با بصیرت همیشگی اصفهانی‌ها این توطئه شوم آنان خنثی شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала