اگر هر روز یک لیوان چای سبز بنوشید، چه اتفاقی در بدن شما می افتد

© Fotolia / Makieniاگر هر روز یک لیوان چای سبز بنوشید، چه اتفاقی در بدن شما می افتد
اگر هر روز یک لیوان چای سبز بنوشید، چه اتفاقی در بدن شما می افتد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.12.2021
اشتراک
چای سبز خطر ایجاد سلول های سرطانی را کاهش می دهد و مصرف روزانه یک فنجان چای سبز توصیه می شود.
به گزارش اسپوتنیک، تاتیانا ایوانیکوا، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد که مصرف روزانه چای سبز خطر ابتلا به بیماری های خطرناک سرطانی را کاهش می دهد. این متخصص تغذیه در روسیه در ادامه خاطرنشان کرد که این نوشیدنی دارای خواص تسکین دهنده است و فرد را از پرخوری استرس زا محافظت می کند. چای سبز محتوای نسبتاً بالایی از کاتچین و ویتامین C است. کاتچین ها دیواره های مویرگ ها را تقویت می کنند، خطر ایجاد سلول های سرطانی را کاهش می دهند، ایمنی را افزایش می دهند و از خطر ابتلا به اسکلروزیس جلوگیری می کنند.
چای‌ سبز و هویج موثر در درمان آلزایمر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2019
چای‌ سبز و هویج موثر در درمان آلزایمر
اسکلروزیس که توبروس اسکلروزیس کمپلکس هم نامیده می‌شود، یک اختلال ژنتیکی ناشناخته است که موجب ایجاد تومورهای خوش‌خیم در قسمت های مختلف بدن می شود.
تاتیانا ایوانیکوا در ادامه افزود: مصرف چای سبز برای بیماران با فشار خون پایین، بیماری های کبدی یا روده ای ضروری است. بسیاری از کارشناسان فواید چای سبز را بارها تایید کرده اند: به عنوان مثال، این نوشیدنی حاوی مواد موسوم کاتچین ها است که روند پیری را کند می کند. تصور می شد که این مواد آنتی اکسیدانی هستند که از استرس اکسیداتیو در بدن که ناشی از رادیکال های آزاد تهاجمی اکسیژن است، پیشگیری کرده و در نتیجه به جلوگیری از آسیب رسیده به سلول ها یا DNA کمک می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала