پیشگیری بالای واکسن "اسپوتنیک V" از مرگ بر اثر کووید

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر اثبات اثربخشی واکسن «اسپوتنیک وی» در برابر انواع جدید ویروس های کرونا
اثبات اثربخشی واکسن «اسپوتنیک وی» در برابر انواع جدید ویروس های کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.12.2021
اشتراک
رئیس صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه اعلام داشت که افراد واکسینه شده با "اسپوتنیک وی"، ۹۸ درصد از مرگ بر اثر کووید-۱۹ محافظت می‌شوند.
به گزارش اسپوتنیک، کریل دیمیتریف، رئیس صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه درصد محافظت در برابر مرگ را در میان افرادی که با واکسن روسی اسپوتنیک V واکسینه شده‌اند، ۹۸ درصد اعلام کرد.
پوتین درباره رزمایش در اوکراین: آنها  به مرزهای ما چسبیده اند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2021
پوتین: واکسن "اسپوتنیک وی" یکی از بی خطرترین واکسن‌های جهان است
به گفته دیمیتریف، مطالعه‌ای که دو هفته پیش در مجارستان انجام شد نشان داد که واکسن روسی تا ۹۸ درصد از مرگ ناشی از کرونا محافظت می‌کند.
رئیس صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه همچنین تاکید کرد که واکسن روسی بالاترین کارایی و ایمنی را در مقایسه با واکسن سایر کشورها نشان داده است.
دیمیتریف اظهار داشت: این بالاترین میزان است. این بدان معناست که افرادی که با اسپوتنیک V واکسینه شده‌اند، ۱۳۰ برابر بیشتر از افراد واکسینه نشده در برابر مرگ ناشی از کرونا محافظت می‌شوند. این بالاترین سطح حفاظت از میان پنج واکسن آزمایش شده است. در میان مدرنا، فایزر، سینوفارم و آسترازنکا، واکسن اسپوتنیک V بالاترین سطح اثربخشی را داشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала