سرمایه گذار افسانه ای درباره وقوع فاجعه مالی به جهانیان هشدار می دهد

© Depositphotos.com / Olly18بحران مالی و اقتصادی جهانی
بحران مالی و اقتصادی جهانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.12.2021
اشتراک
نشریه سی ان بی سی می نویسد، ری دالیو، سرمایه گذار افسانه ای، موسس و رئیس شرکت سرمایه گذاری بریج واتر، که بزرگترین صندوق سرمایه گذاری جهان را اداره می کند، درباره احتمال وقوع فاجعه مالی به جهانیان هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، این سرمایه گذار گفت: یکی از محتمل ترین دلایل بحران قریب الوقوع جهانی، جنگ بین ایالات متحده و چین به دلیل تضادهای انباشته شده بین دو کشور خواهد بود. اما حتی اگر این جنگ اتفاق نیفتد، "طوری که رویه 500 سال اخیر نشان می دهد، وقوع فاجعه همچنان اجتناب ناپذیر خواهد بود".
کدام کشور از بحران اقتصادی ناشی از کرونا برنده خارج می ‌شود؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2020
کدام کشور از بحران اقتصادی ناشی از کرونا برنده خارج می ‌شود؟
بر اساس برخی مطالعات، جنگ تجاری با چین که از سال 2018 در جریان است، تاکنون منجر به از دست دادن حداقل 300 هزار شغل برای ایالات متحده شده است و کل سرمایه شرکت های آمریکایی را 1.7 تریلیون دلار کاهش داده است.
دالیو همچنین توصیه هایی در مورد چگونگی به حداقل رساندن زیان در صورت وقوع یک فاجعه مالی جهانی ارائه می دهد. به گفته وی، لازم است دارایی های خود را به درستی ارزیابی کنید، آنها را با سرمایه گذاری در ابزارهای مالی قابل فروش و سودآور متنوع کنید. رئیس شرکت بریج واتر ارزهای دیجیتال را از جمله دارایی هایی دانست که سرمایه گذاران باید به آنها توجه داشته باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала