ماجرای مدرسه‌ای به‌ نام "فقط نیلوفر" +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ماجرای مدرسه‌ای به‌ نام "فقط نیلوفر" +عکس
ماجرای مدرسه‌ای به‌ نام فقط نیلوفر +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2021
اشتراک
اشتباه در درج نام یک مدرسه دخترانه کاربران را به خنده وا داشت.
به گزارش اسپوتنیک، خبری مبنی بر اشتباه در درج نام مدرسه‌ای در روستای کَمَک شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان واکنش و تعجب کاربران را در پی داشته و برخی در رابطه با این ماجرا مطالبی طنزآمیز را مطرح می‌کنند.
گفته می‌شود دختری به نام نیلوفر بهبهانی از دنیا رفته و مادر وی برای زنده نگه داشتن نام فرزندش تصمیم به ساخت مدرسه‌ای در یکی از روستاهای زهک گرفته بود. پس از پایان کار ساخت فضای آموزشی، پیمانکار مدرسه از نماینده‌ خیر مدرسه‌ساز درباره نام مدرسه سوالی مطرح کرده که آیا نام مدرسه "نیلوفر بهبهانی" باشد؟ نماینده خیر پس از مشورت با مادر گفته، نه! فقط نیلوفر.
پیمانکار نیز با بی‌دقتی تمام و بدون دریافت تأییدیه از ناظران نوسازی مدارس نسبت به تهیه تابلو مدرسه با نام عجیب "فقط نیلوفر" اقدام به درج نام اشتباه کرده است. در فضای مجازی تصاویری از عوض کردن تابلو مدرسه دیده می‌شود.
تعدادی از کاربران با خنده نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و عده‌ای نیز این اشتباه را اشتباهی بزرگ می‌دانند که تا سال‌های زیاد کاربران را می‌خنداند. بعضی از کاربران بی‌دقتی در کارها را موجب به بار آوردن خسارت جانی و مالی عنوان می‌کنند و بر این عقیده‌اند اگر به بی‌دقتی خود رسیدگی نکنند آن‌ها بی‌دقت‌تر می‌شوند. بعضی از کاربران با خنده برای شادی روح "نیلوفر بهبهانی" دعا کرده و این ماجرا را موجب شادی مردم عنوان کردند. جمعی نیز نام "فقط نیلوفر" را برای دبستان دخترانه مناسب دانسته اما بعضی دیگر با نام دختران روی اماکن عمومی مخالفت دارند و بیان می‌کنند نام مدرسه باید از عنوان‌های ادبی انتخاب شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала