قهرمان زن المپیکی فرانسه هم قربانی خشونت خانگی شد +ویدئو، عکس

© Depositphotos.com / Lofiloloروز جهانی منع خشونت علیه زنانقهرمان زن المپیکی فرانسه هم قربانی خشونت خانگی شد +ویدئو، عکس
روز جهانی منع خشونت علیه زنانقهرمان زن المپیکی فرانسه هم قربانی خشونت خانگی شد +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2021
اشتراک
ستارگان دنیای ورزش و همچنین سیاستمداران فرانسه از تبرئه مربی متهم به خشونت خانگی علیه مارگو پینو، قهرمان المپیک در رشته جودو خشم خود را ابراز کردند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از لوفيگارو؛ رئیس فدراسیون جودو فرانسه گفت: "قهرمان زن المپیکی فرانسه هم قربانی خشونت خانگی شد. اما از تبرئه مربی متهم به خشونت خانگی علیه مارگو پینو، قهرمان المپیک در رشته جودو از این حکم شوکه شده است."
پینو، ۲۷ ساله دارنده مدال طلای المپیک توکیو، زمانی که برای طرح شکایت به اداره پلیس مراجعه کرد جراحات جدی روی صورتش از جمله شکستگی بینی داشت. او گفت که آلن اشمیت، شریک زندگی و مربی‌اش در آپارتمانش در خارج از پاریس به او حمله کرده، بار‌ها او را مورد آزار و اذیت لفظی قرار داده، به او مشت زده، سر او را به زمین کوبیده و سعی کرده او را خفه کند. پینو گفت که با کمک همسایه‌ها توانست از آپارتمانش فرار کند و با پلیس تماس بگیرد. نیرو‌های پلیس در آن شب اشمیت را بازداشت و بازجویی کردند. این پرونده هفته گذشته به سرعت به جریان افتاد و سه‌شنبه پیش دادگاه اشمیت ۳۸ ساله برگزار شد، اما وی این اتهامات را رد کرد. دادستان محلی درخواست یک سال حبس تعلیقی به دلیل "خشونت بسیار جدی" کرد، اما قاضی گفت که "مدرک کافی برای مجرمیت" وجود ندارد و دادستانی به حکم داده شده اعتراض کرده است.
کاربران در صفحات مجازی ضمن اینکه علیه خشونت خانگی زنان موارد متفاوتی را مطرح می‌کنند عنوان می‌کنند در این مورد نمی‌توان به صراحت گفت کدام یک حقیقت را پنهان می‌کند و حتی دادگاه مدارک را برای حکم دادن کافی ندانست. جمعی از این کاربران موافق این موضوع هستند و عنوان می‌کنند در موارد زیادی نیز دیده شده است از عنوان خشنونت علیه زنان سوءاستفاده شده و به همین دلیل در همه موارد حق با زنی که شکایت می‌کند نیست. کاربرانی نیز بسیار متاسف هستند از اینکه روزانه شاهد موارد زیادی از خشونت علیه زنان هستند و معتقدند زنان در هر لحظه که با این اتفاق روبرو شدند باید آن را گزارش دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала