فرمانده نیروی دریایی ایران از الحاق ناوشکن کلاس دماوند به ناوگان شمال این کشور خبر داد

© Photo / تسنیم / فرمانده نیروی دریایی ارتش امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران
امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2021
اشتراک
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد ناوشکن کلاس دماوند با آخرین تجهیزات و فناوری به ناوگان شمال این کشور ملحق می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، امیردریادار شهرام ایرانی ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید ناوگان شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش تمام فعالیت‌های خود را در عرصه ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی می‌کند و با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان، تجهیزات به‌روز را در ناوگان شمال و جنوب در اختیار دارد.
نیروی دریایی ایران تجهیزات جنگی جدید تولید داخلی دریافت می‌ کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2021
نیروی دریایی ایران تجهیزات جنگی جدید تولید داخلی دریافت می‌ کند
فرمانده نیروی دریایی ایران با اشاره به عملکرد قابل‌توجه نیروی دریایی ارتش ایران در عرصه بین‌الملل خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان عضوی مؤثر در حوزه اقیانوس هند در اجلاس فرماندهان نیروی دریایی همچنین انجام تعاملات چندجانبه بین‌المللی با اجرای رزمایش‌های مرکب و مشترک با کشورهای دوست حضور فعالی دارد.
امیردریادار ایرانی از الحاق چند شناور به ناوگان شمال و جنوب خبر داد و با بیان اینکه در ناوگان شمال ناوشکن کلاس دماوند با آخرین تجهیزات و فناوری آماده انداختن به آب است تصریح کرد: همچنین در ناوگان جنوب نیز ناو اطلاعاتی طلایه از کلاس ناوشکن جماران که دارای آشیانه بالگرد و همچنین زیردریایی کلاس فاتح است به نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала