افزایش محسوس صادرات نفت ایران

© Depositphotos.com / Maxxyustasافزایش محسوس صادرات نفت ایران
افزایش محسوس صادرات نفت ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2021
اشتراک
یک عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد رقم صادرات نفت ایران با استناد به گزارش‌های مؤسسه‌های بین‌المللی و شرکت‌های ردیابی نفتکش‌ به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، "حسین حسین‌زاده" به قرارداد سه‌جانبه سواپ گاز با ترکمنستان اشاره کرد و افزود: این قرارداد نویدبخش احیا و توسعه همکاری اقتصادی با این کشور است که می‌تواند نقشه آمریکا برای حذف ایران از بازار گاز منطقه را خنثی کند.
وزارت دادگستری آمریکا: ۲۶.۶ میلیون دلار درآمد حاصل از سلاح و نفت ضبط شده ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2021
وزارت دادگستری آمریکا: ۲۶.۶ میلیون دلار درآمد حاصل از سلاح و نفت ضبط شده ایران
وی افزود: احیای روابط اقتصادی با ترکمنستان گام مهمی بود که برداشته شد، ما با امضای قرارداد گازی روابط‌ خود با ترکمنستان را تقویت کردیم و به‌یقین این موضوع به نفع کشور است، همچنین این قرارداد گشایش خوبی در حوزه دیپلماسی نیز به‌شمار می‌آید.
عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: امروز به‌دلیل اقدام‌های انجام‌شده، رقم صادرات نفت ایران با استناد به گزارش‌های سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و شرکت‌های ردیابی نفتکش‌ افزایش قابل‌ملاحظه‌ای یافته‌ است.
ایرنا یادآور می شود ابراهیم رئیسی،رئیس جمهور ایران روز سه‌شنبه (۱۶ آذرماه) در آیین روز دانشجو اعلام کرد: منابع ارزی موجود در وضع خوبی قرار دارد و برخلاف روزهای نخست که دولت را تحویل گرفته‌ایم نگران اوضاع نیستیم، فروش نفت نیز با وجود تهدیدها و تحریم‌ها شرایط خوبی دارد و صادرات نفت و میعانات افزایش یافته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала