واکنش کاربران به ویدئوهای برخی سلبریتی‌ها و مجریان تلویزیونی ایرانی +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش کاربران به ویدئوهای برخی سلبریتی‌ها و مجریان تلویزیونی ایرانی +ویدئو
واکنش کاربران به ویدئوهای برخی سلبریتی‌ها و مجریان تلویزیونی ایرانی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2021
اشتراک
صحبت‌های برخی سلبریتی‌ها و مجریان با انتقاد کاربران ایرانی مواجه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در ماه‌های اخیر ویدئوهای مختلفی از برنامه‌هایی که در تلویزیون ملی ایران پخش شده در میان کاربران دست به دست می‌شود مورد انتقاد و واکنش کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. کاربران می‌گویند، در ویدئوهایی که اخیرا از برخی سلبریتی‌ها و برنامه‌های تلویزیونی از رسانه ملی ایران در پخش شده آثاری از سختی و دشواری دیده نشده و آن‌ها به زندگی بی‌دغدغه خود ادامه می‌دهند.
از تبلیغات لاغری مجری خندوانه گرفته تا نشان دادن ساعت ۲۱۶ میلیون تومانی وی و اظهارات سلبریتی معروف که پس از ۳۰ سال کار، رفاه و آرامش را حق مسلم خود دانسته در حالی که برای گروهی از مردم ایران این طور نیست و یا اینکه صدا و سیما به جای حل مشکلات گرانی مردم در برنامه‌ای پوشاندن لباس دسته دوم به تن بچه‌ را آموزش می‌دهند و در جایی دیگر خانمی بیان کرده هر کس مشکل دارد از ایران برود. از نظر کاربران فضای مجازی، این‌ها حرف‌هایی‌ست که نه تنها مرهم زخم آن‌ها نبوده بلکه بر وجود زخم خورده‌شان، ضربات کاری وارد کرده است.
تعدادی از کاربران بیان می‌کنند کسی که درد نکشیده متوجه مشکلات مردم عادی نخواهد شد. عده‌ای دیگر با واکنش به رفتار مجری خندوانه که با وجود دلار ۳۰ هزار تومانی تماشاگران خندوانه را به تظاهر حال خوب فرا خوانده واکنش نشان داده و وی را به آرام کردن مردم در زمان گرانی‌ها متهم می‌کنند. برخی از کاربران با نوشتن هشتک‌هایی، ناراحتی و عصبانیت خود را نسبت به گفته‌های بعضی از سلبریتی‌ها ابراز کردند. همچنین برخی از کاربران با اشاره به لبخند معنادار رئیس جمهوری ایران از عملکرد دولت نارضایتی خود را ابراز کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала