آمریکا نیروی ویژه ضد تروریسم ایران را تحریم کرد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر پرچم آمریکا ممنوع داگلاس دی‌سی-3 هواپیمای دوموتوره
پرچم آمریکا ممنوع داگلاس دی‌سی-3 هواپیمای دوموتوره - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2021
اشتراک
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که آمریکا نیروی ویژه ضد تروریسم ایران را تحریم کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خزانه داری ایران اعلام نمود که هشت شهروند ایرانی، نیروی ویژه مبارزه با تروریسم، دو زندان در شهرهای اصفهان و زاهدان و یگان های ویژه پلیس تحت تحریم قرار گرفتند.
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد، ایالات متحده تحریم هایی را علیه غلامرضا سلیمانی، فرمانده بسیج ایران اعمال کرده است.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا گفته شده است، "بسیج" فعالانه دست به اقدامات خشن سرکوب می‌ زند و در کنار دیگر ساختارهای امنیتی، مسئول "کشتار صدها مرد، زن و کودک در ایران" است.
معرفی  وزیر دفاع جدید اسرائيل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.11.2021
ابراز نگرانی بنت از رفع تحریم های ایران
وزارت دادگستری آمریکا تیرماه سال جاری در بیانیه‌ای مدعی شده بود "اف.بی‌آی" تلاش جمهوری اسلامی ایران برای ربودن "یک فعال مستقر در بروکلین" را در خاک آمریکا خنثی کرده است و بر این اساس تحریم های جدیدی علیه ایران ایجاد خواهد کرد. خبرگزاری رویترز شامگاه پنجشنبه (۱۱آذرماه) گزارش داد "بن کاردین"، عضو دموکرات مجلس سنا و "پت تومی"، عضو جمهوری‌خواه این مجلس طرحی را پیشنهاد کرده‌اند که خواستار حسابرسی از ایران بابت تلاش برای ربودن "این خبرنگار" و "جلوگیری از تلاش‌های دیگر برای آدم‌ربایی‌ در خاک آمریکا" است.
طرح کاردین-تومی خواستار اعمال تحریم افراد دخیل در اجرای چنین نقشه‌هایی و درنظر گرفتن تحریم‌های ثانویه برای بانک‌ها در صورت همکاری با آنها است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала