نهایی شدن لایحه بودجه در دولت

© Photo / IRNAسید محمد حسینی، معاون امور پارلمانی رییس جمهوری ایران
سید محمد حسینی، معاون امور پارلمانی رییس جمهوری ایران   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2021
اشتراک
معاون پارلمانی رئیس جمهور ایران اطلاع داد که لایحه بودجه در دولت نهایی شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در نشست خبری روز دوشنبه گفت: مصوبات مجلس بدون وقفه ابلاغ می‌شود و یک مورد هم نبوده است که به تأخیر بیفتد، جلسات سران سه قوه هم منظم برگزار می‌شود. برنامه‌ریزی انجام شده است معاون اول با کمیسیون‌های مجلس دیدار خواهد داشت که جلسه اول با کمیسیون اقتصادی برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: لایحه بودجه در دولت نهایی شده است قرار شد تعامل و هماهنگی بیشتری با کمیسیون برنامه و بودجه شود و یکشنبه آینده لایحه با حضور رییس جمهور تقدیم مجلس شود.
معاون پارلمانی رییس جمهور با اعلام اینکه 557 طرح از سوی نمایندگان طرح شده است، گفت: نگاه رییس جمهور این است که به‌جای طرح، لایحه تهیه شود زیرا در تهیه لایحه کار کارشناسی دقیق‌تر انجام می‌شود و وسایلی مثل بار مالی آن دقیق‌تر بررسی خواهد شد، باید نمایندگان قانع شوند که به‌جای طرح، لایحه تهیه شود، از نمایندگان توقع داریم محدودیت‌های دولت را در نظر داشته باشند‌‌. برخی نمایندگان توقع 20 پروژه بزرگ دارند که اجرای همه آنها در توان دولت نیست، انتظار داریم نمایندگان واقع‌بین باشند.
حسینی افزود: 140 لایحه از دولت قبل باقی مانده بود که دولت جدید باید براساس آیین‌نامه دولت و مجلس درباره آنها اظهارنظر کند که بررسی 94 لایحه در دولت ادامه می‌یابد، درباره ‌15 لایحه تقاضای استرداد شده است و سایر موارد هنوز در مرحله رسیدگی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала