مردی در ایران همسرش را به آتش کشید

© AP Photo / R. Parthibhanمردی در ایران همسرش را به آتش کشید
مردی در ایران همسرش را به آتش کشید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2021
اشتراک
مردی که مدعی شده بود از ملاقات با فرزندش محروم شده در اقدامی انتقام‌جویانه همسر سابق خود را در پارکینگ خانه به آتش کشید.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از همشهری، پنجشنبه گذشته ساکنان ساختمانی در مرکز تهران صدای فریاد‌های زنی را شنیدند که از مردم کمک می‌خواست. صدا از داخل پارکینگ به گوش می‌رسید و همسایه‌ها وقتی به آنجا رفتند با صحنه هولناکی مواجه شدند.
زن جوان همسایه در میان شعله‌های آتش در حال سوختن بود که همسایه‌ها به داد او رسیدند و آتش را خاموش کردند. همزمان ماجرا به اورژانس گزارش شد و پیش از رسیدن امدادگران، زن جوان که به‌شدت دچار سوختگی شده و حال مساعدی نداشت به همسایه‌ها گفت که شوهر سابقش او را به آتش کشیده است.
آنطور که تحقیقات پلیس نشان می‌داد، مرد جوان مدت‌ها بود که از ملاقات فرزندش محروم شده و روز حادثه با یک ظرف بنزین به پارکینگ خانه همسر سابقش رفت که او را تهدید کند. آنها به مشاجره با یکدیگر پرداختند و مرد به‌دلیل ندیدن فرزند 8ساله‌اش ناگهان بنزین را به روی همسرش ریخت و فندک را کشید. همین باعث شد تا زن جوان در میان شعله‌های آتش گرفتار شود و در بیمارستان تحت درمان قرار بگیرد.
در این شرایط نام متهم در لیست افراد تحت تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفت و زمان زیادی طول نکشید که مأموران او را به اتهام آتش‌زدن همسر سابقش دستگیر کردند. این مرد پس از آنکه پیش روی قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت، به جرم خود اعتراف کرد. او گفت: به‌دلیل اینکه همسرش اجازه نمی‌داده که وی فرزندشان را ببیند عصبانی شده و او را به آتش کشیده است.
متهم در حالی با دستور بازپرس جنایی تهران برای انجام تحقیقات به اداره آگاهی تهران منتقل شده که پزشکان بیمارستان عنوان کردند زن جوان دچار 40درصد سوختگی شده و تحت درمان قرار دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала