نخست وزیر اسبق اسرائیل: اکنون ابتکار عمل هسته‌ای در دست ایران است

© Sputnik / Vladimir Astapkovichنخست وزیر اسبق اسرائیل: اکنون ابتکار عمل هسته‌ای در دست ایران است
نخست وزیر اسبق اسرائیل: اکنون ابتکار عمل هسته‌ای در دست ایران است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2021
اشتراک
نخست وزیر سابق اسرائیل اعلام کرد، سیاست‌های بنیامین نتانیاهو در قبال ایران باعث شده است تا ابتکار عمل به طور کامل در دست ایران قرار بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، ابارک نخست وزیر اسبق اسرائیل با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این کشور، تهدیدهای او علیه تهران را سخنانی توخالی توصیف کرد.
روزنامه یدیعوت احارانوت در تارنمای خود به نقل از ایهود باراک که سابقه وزارت جنگ سرائیل را هم در کارنامه خود دارد، نوشت: اسرائیل باید همکاری خود را با واشنگتن در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران گسترش دهد. وی با مقصر اعلام کردن بنیامین نتانیاهو در رابطه با شکست در مقابل برنامه هسته‌ای ایران، این شکست را حاصل اهمال کاری و توهم نخست وزیر سابق دانست.
بلینکن: طی چند روز آینده مشخص می شود که ایران آماده اجرای برجام است یا خیر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
بلینکن: طی چند روز آینده مشخص می شود که آیا ایران آماده اجرای برجام است یا خیر
به اعتقاد ایهود باراک خروج دونالد ترامپ برای از برجام که به تشویق بنیامین نتانیاهو در سال 2018 صورت گرفت، اقدامی کودکانه بود و باعث شد ایران پیشرفت‌های هسته‌ای خود را تسریع بخشد. ایران توانست، ظرف مدت چند ماه مجددا خود را به سطح بالایی از پیشرفت برسانند زیرا نمی‌توان حرکت هسته‌ای ایران را متوقف کرد و در واقع ابتکار عمل دست ایران بوده و هر زمان بخواهد برنامه‌های هسته‌ای خود را پیش می برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала