رئیسی: مردم باید به دولت نمره دهند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ابراهیم رئیسی
 ابراهیم رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2021
اشتراک
رئیس جمهوری ایران در سومین سخنرانی تلوزیونی خود با مردم گفت که با بیان اینکه رفع تحریم‌ها با قوت دنبال می‌شود، برخی تصور می‌کردند ما ابتکار عمل و حرفی برای گفتن نداریم و در مذاکرات شرکت نمی‌کنیم‌ اما ایران مقتدرانه در مذاکرات حضور یافته است.
به گزارش اسپوتنک، رئیس جمهور ایران رئیسی یکشنبه شب در سومین گفت‌ وگوی تلویزیونی با مردم، در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به ۱۰۰ روز فعالیت دولت خود می‌دهید، افزود: نمره را باید مردم بدهند. داوری و قضاوت مردم در این رابطه منصفانه و عادلانه است.
وی ادامه داد: مردم هم از شرایطی که دولت تحویل شد و هم گذر زمان خوب آگاهند و نیز شرایط کرونایی که کشور با آن مواجه بوده، شرایط مالی و اقتصادی کشور، وضعیت خزانه و وضعیت کالاهای اساسی را می‌دانند.
دلار تا روز تحلیف رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2021
گزارش و تحلیل
دلار تا روز تحلیف رئیسی
وی دررباره موضوع سیاست خارجی اظهار کرد: در موضوع سیاست خارجی همچنان که وزیر پیشنهادی در نقطه نظرات و برنامه‌های خود اعلام کردند و من در جلسات گذشته هم عرض کردم، برنامه ما تعامل با کشورها خواهد بود.
رییسی خاطرنشان کرد: رفع تحریم‌ها را با قوت دنبال می‌کنیم اما سفره مردم را بند به این مسائل نخواهیم کرد. اقتصاد شرطی و بازاری که ثباتش به دلیل تکانه‌هایی از دست برود، ایجاد مشکل می‌کند و ما نمی‌خواهیم اجازه بدهیم که بازار دچار تکانه شود.
رییس دولت سیزدهم با بیان اینکه می‌خواهیم در کنار جوان‌گرایی، تحول‌گرایی هم رخ دهد، تصریح کرد: روحیه جوان در کنار تجربه موجب تحول می‌شود که ضرورت هر بخشی از بخش‌های کشور است. عزیزانی که به عنوان جوان در کابینه آمده‌اند، هم با اقدام خود، هم پیگیری ما و هم نظارت شما می‌درخشند که تحول در یک وزارتخانه و مجموعه انجام شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала