اعتراض نماینده مجلس ایران به گرانی های اخیر در کشور

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اعتراض نمایندگان مجلس ایران به گرانی های اخیر در کشور
اعتراض نمایندگان مجلس ایران به گرانی های اخیر در کشور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2021
اشتراک
نماینده مردم ارومیه: قیمت دلار و سکه روی قیمت محصولات خوراکی تأثیر زیادی گذاشته و معیشت مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سلمان ذاکر، نماینده ارومیه در مجلس ایران گفت: مجلس باید راهکاری برای مقابله با گرانی‌ها بیندیشد و ما نباید وقت مجلس را صرف تصویب طرحی چون حمایت از مالکیت صنعتی کنیم که تأثیر چندانی روی زندگی مردم ندارد.
سلمان ذاکر افزود: طرح حمایت از مالکیت صنعتی 150 ماده دارد و هرکس این 150 ماده را ببیند، از اختراع منصرف می‌شود.
وی بیان کرد: چندی پیش طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با وجود آنکه مسئله مهم و به روز بود، بر اساس اصل 85 قانون اساسی مصوب شد که در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار نگیرد و در کمیسیون مشترک بررسی شود اما طرح حمایت از مالکیت صنعتی که نقش زیادی در زندگی مردم ندارد، جزء به جزء در حال بررسی در مجلس است که باید این طرح هم بر اساس اصل 85 و در کمیسیون مشترک بررسی شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قیمت دلار و سکه روی قیمت محصولات خوراکی تأثیر زیادی گذاشته و معیشت مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است. در چنین شرایطی مجلس باید راهکاری برای مقابله با گرانی‌ها بیندیشد و ما نباید وقت مجلس را صرف تصویب طرحی چون حمایت از مالکیت صنعتی کنیم که تأثیر چندانی روی زندگی مردم ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала