مدیرعامل جدید توییتر از تجدید سازمان این شرکت اینترنتی خبر داد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر توییتر
توییتر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2021
اشتراک
پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر که جانشین جک دورسی شده، از سازماندهی مجدد این شرکت اینترنتی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه واشنگتن پست با استناد به نامه ای از آگراوال به کارکنان توییتر نوشته ، اعلام کرد این اقدام با هدف نظم بخشیدن بیشتر به فعالیت این شرکت انجام می شود.
ترامپ از جهان خواست که توییتر و فیس بوک را تحریم کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.06.2021
ترامپ از جهان خواست که توییتر و فیس بوک را تحریم کنند
واشنگتن پست خاطرنشان کرد کارمندان بخش‌هایی که مسئولیت مهندسی، طراحی و تهیه محصولات را بر عهده دارند، بسته به آنچه قبلاً در آن تخصص داشته‌اند، در سه حوزه جدید - مصرف‌ کنندگان، درآمد و فناوری - مستقر خواهند شد. علاوه بر این، به عنوان بخشی از تغییرات، مایکل مونتانو مهندس ارشد و دانتلی دیویس طراح ارشد تا پایان سال شرکت توییتر را ترک خواهند کرد.
به نوشته این نشریه، آگراوال تصمیم خود برای تجدید سازمان را با نیاز به افزایش سطح مسئولیت در بین کارکنان و دستیابی به اجرای سریعتر وظایف و همچنین تصمیم گیری شفاف تر توضیح داد. توییتر قبلاً تمامی تغییرات در ساختار این شرکت را تایید کرده و کمیسیون بورس و اوراق بهادار فدرال آمریکا را در مورد آنها مطلع کرده است.
29 نوامبر، جک دورسی، بنیانگذار شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که از سمت مدیرعامل شرکت توییتر کنار رفته است. پاراگ آگراوال مدیر فنی توییتر جانشین جک دورسی شد که تصمیم گرفته شده درمورد انتصاب وی به اتفاق آرا مورد حمایت اعضای هیئت مدیره این شرکت قرار گرفت. دورسی حداقل تا جلسه بعدی سهامداران در ماه مه 2022 در هیئت مدیره توییتر باقی خواهد ماند و پس از آن ایم شرکت اینترنتی را ترک خواهد کرد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала