سازمان جهانی بهداشت: روند ارزیابی واکسن روسی زودتر از ژانویه 2022 آغاز نمی شود

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر سازمان جهانی بهداشت: روند ارزیابی واکسن روسی زودتر از ژانویه 2022 آغاز نمی شود
سازمان جهانی بهداشت: روند ارزیابی واکسن روسی زودتر از ژانویه 2022 آغاز نمی شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2021
اشتراک
سرویس مطبوعاتی سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد بازرسی کارشناسان سازمان جهانی بهداشت در روسیه برای ارزیابی واکسن روسی "اسپوتنیک وی" علیه ویروس کرونا زودتر از ژانویه 2022 انجام نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، این سازمان خاطرنشان کرد که در پایان نوامبر، جلسه ای با نمایندگان صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه برگزار شد تا در مورد نیاز به دستیابی به اطلاعات اضافی در مورد کیفیت، ایمنی و کارایی واکسن بحث شود.
هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره خطر شیوع بیماری سرخک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2021
سازمان بهداشت جهانی واکسن‌های کووید را در برابر امیکرون اثربخش ارزیابی کرد
سازمان جهانی بهداشت خاطرنشان کرد : " صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه متعهد شده است که نقشه راه مفصل ارائه داده ها را ارائه کند تا سازمان جهانی بهداشت بتواند ارزیابی واکسن را تسریع کند. انتظار می رود داده ها تا پایان دسامبر 2021 ارائه شود. قبل از ارسال و ارزیابی داده ها نمی توان انتظار داشت که بازرسی انجام شود."
در اوایل اکتبر، میخائیل موراشکو وزیر بهداشت روسیه گفت که همه موانع برای شناسایی رسمی واکسن اسپوتنیک وی در سازمان جهانی بهداشت برداشته شده است و فقط برخی از مراحل اداری باقی مانده است. بعداً رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه خاطرنشان کرد که این صندوق در چند ماه آینده منتظر تأیید سازمان جهانی بهداشت است.
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام کرده است اسپوتنیک وی در 71 کشور با جمعیت کل 4 میلیارد نفر تایید شده است که بیش از 50 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. اسپوتنیک وی از نظر تعداد تاییدیه های دریافت شده توسط تنظیم کننده های دولتی در رتبه دوم جهان قرار دارد. صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و مرکز تحقیقات گامالیا پیشتر گزارش دادند، کارآیی واکسن بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های 3.8 میلیون واکسینه شده روس، 97.6٪ بوده که بالاتر از داده‌هایی است که قبلاً توسط مجله پزشکی The Lancet (91.6٪) منتشر شده بود. داده های مربوط به استفاده از اسپوتنیک وی در طول واکسیناسیون مردم در تعدادی از کشورها (آرژانتین، سن مارینو، صربستان، مجارستان، بحرین، مکزیک، امارات متحده عربی وغیره ) نشان می دهد که اسپوتنیک وی یکی از ایمن ترین و موثرترین واکسن‌های علیه ویروس کرونا است".
اسپوتنیک وی از مارس امسال تشریفات بررسی تدریجی در آژانس دارویی اروپا را طی می کند که داروها را برای استفاده متمرکز در اتحادیه اروپا تایید می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала