دیدار سفیر ایران و نماینده رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه

© Photo / IRNAدیدار سفیر ایران و نماینده پوتین در امور خاورمیانه
دیدار سفیر ایران و نماینده پوتین در امور خاورمیانه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2021
اشتراک
در دیدار کاظم جلالی، سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در روسیه با "میخاییل باگدانوف" نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دو طرف بر ضرورت همکاری دو کشور در مسائل دو جانبه و منطقه ای تاکید کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه روز جمعه با میخاییل باگدانوف نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا و معاون وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه، دیدار کرد.
بازداشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
استرداد کلاهبردار ۴۰۰ میلیون دلاری از روسیه به ایران + ویدئو

در این ملاقات طرفین در مورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله سوریه، یمن، لبنان و عراق تبادل نظر و گفت و گو کردند.

در این دیدار نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا، توضیحاتی در خصوص سفر خود به ایران و عراق ارائه کرد.

جلالی و باگدانوف بر ضرورت رایزنی و همکاری دو کشور درمورد مسائل مهم منطقه و همچنین تداوم تماس‌ها و دیدارهای خود در این خصوص تاکید کردند.

بوگدانف معاون وزیر خارجه و نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا هفته گذشته در سفر به تهران با امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه و محسن رضایی معاون رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала