در آمریکا موشکی را معرفی کردند که با شلیک از اوکراین می تواند به مسکو اصابت کند

© AP Photoدر آمریکا موشکی را معرفی کردند که با شلیک از اوکراین می تواند به مسکو اصابت کند
در آمریکا موشکی را معرفی کردند که با شلیک از اوکراین می تواند به مسکو اصابت کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2021
اشتراک
در آمریکا موشکی را معرفی کردند که با شلیک از اوکراین می تواند به مسکو اصابت کندنشریه آمریکایی The Drive می نویسد، سامانه موشکی عملیاتی- تاکتیکی MGM-140 Army Tactical Missile System (ATACMS) ارتش ایالات متحده در صورتی که در اوکراین در نزدیکی مرزهای شمالی این کشور با روسیه مستقر شود، می تواند به مسکو ضربه وارد آورد.
به گزارش اسپوتنیک، در مطلب منتشره گفته می شود:" حداکثر برد عملیاتی ATACMSحدود 310 مایل (حدود 499 کیلومتر) و کوتاه ترین فاصله بین مسکو و مرز اوکراین حدود 280 مایل (حدود 450 کیلومتر) است.
 حرکت جالب بایدن پس از آوردن نام ترامپ + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2021
بایدن: آمریکا در حال آماده‌سازی برای جلوگیری از تهاجم روسیه علیه اوکراین است
این نشریه MGM-140 ATACMS را تنها سلاح مستقر در زمین در خدمت ناتو می نامد که می تواند پایتخت روسیه را از خاک اوکراین هدف قرار دهد. The Drive خاطرنشان می کند که در حال حاضر از برنامه های ناتو برای استقرار چنین سامانه هایی در اوکراین اطلاع در دست نیست".
درماه نوامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در یک کنفرانس سرمایه‌گذاری در مسکو ابراز امیدواری کرد که وضعیت در اوکراین به ظاهر شدن خطوط قرمز نرسد . پوتین گفت:" اگر برخی از سامانه های تهاجمی در خاک اوکراین ظاهر شوند، زمان رسیدن (مهمات) آنها به مسکو 7-10 دقیقه و در صورت استقرار سلاح های مافوق صوت ، 5 دقیقه خواهد بود. چه کاری انجام می دهیم؟ در این صورت ما باید چیزی مشابه در رابطه با کسانی که ما را تهدید می کنند، ایجاد کنیم. می توانید تصورش را بکنید؟ اما ما همین الان می توانیم این کار را انجام دهیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала