انفجار موشک پدافندی در نطنز+ عکس

© AP Photo / Hasan Sarbakhshianتأسیسات نطنز در ایران
تأسیسات نطنز در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2021
اشتراک
فرماندار نطنز: صدایی شبیه به انفجار در ساعت ۲۰:۱۵ شنبه‌شب در نطنز شنیده شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "تسنیم"، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از منطقه، شلیک موشک پدافندی در آسمان منطقه بادرود با هدف آزمایش واکنش سریع نسبت به تهاجم احتمالی شلیک و با هدایت سایت پدافندی منطقه در اسمان منفجر شده است.
فرمانده پدافند هوایی منطقه نطنز اعلام کرد؛ ساعتی پیش برای ارزیابی آمادگی میدانی، یکی از سامانه‌های موشکی منطقه آزمایش شد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. برای ارزیابی سامانه‌های مستقر در منطقه، این گونه تمرینات در فضای کاملاً امن و با هماهنگی کامل شبکه یکپارچه پدافندی صورت می‌گیرد.
فرماندار نطنز گفت که صدایی شبیه به انفجار در ساعت 20:15 امشب در نطنز شنیده شده است که علت این انفجار هنوز مشخص نیست و خبر موثقی در این باره نداریم اما مسئولان نظامی و انتظامی در حال بررسی منبع و علت این انفجار هستند.
انفجار در خط انتقال گاز در جنوب ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.11.2021
انفجار در خط انتقال گاز در جنوب ایران + ویدئو
تنها با صراحت می‌توانیم بگویم که خوشبختانه هیچ ضرر مالی و جانی حادث نشده است. بنده در هنگام این رخداد در حال رانندگی بودم و صدایی نشنیدم و نتیجه نهایی بررسی‌ها فردا اعلام خواهد شد. هنوز جزئیات دقیقی از این موضوع در دست نیست و به محض مشخص شدن شرح ماجرا اعلام خواهد شد.
بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از منطقه موشک پدافندی با هدف آزمایش واکنش سریع به تهاجم احتمالی شلیک شد. این موشک پدافندی با هدایت سایت پدافندی منطقه در آسمان منفجر شده است.
ساعتی پیش صدای مهیبی در منطقه بادرود شهرستان نطنز شنیده شده است.درپی این اتفاق برخی از مردم محلی برای مشاهده و کنجکاوی بر اثر صدا و انتشار دود در روستای عباس آباد بادرود تجمع کرده بودند.
طبق مشاهده میدانی در بادرود این صدا زمان کوتاهی شنیده شده و بعد از آن قطع شده است. همچنین نور شدیدی همزمان در آسمان دیده شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала