آسوشیتدپرس: روسیه در سال 2022 به اوکراین حمله می کند

© Sputnik / Vadim ZhernovТанки Т-80 во время показательных выступлений на танковом шоу, посвященном празднованию Дня танкиста в Ленинградской области
Танки Т-80 во время показательных выступлений на танковом шоу, посвященном празднованию Дня танкиста в Ленинградской области  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2021
اشتراک
آسوشیتدپرس می گوید سازمان های اطلاعاتی آمریکا ادعا می کنند که روسیه تصمیم دارد در اوایل سال 2022 به اوکراین حمله کند.
به گزارش اسپوتنیک، آسوشیتدپرس به نقل از یک منبع در دولت ریاست جمهوری آمریکا نوشت؛ سرویس های اطلاعاتی آمریکا می گوید که روسیه در حال برنامه ریزی برای حمله به اوکراین در اوایل سال 2022 است.
به گفته منبع این خبرگزاری، روسیه در حال آماده شدن برای استقرار 175 هزار سرباز در مرز با اوکراین است که نیمی از آنها در حال حاضر در نقاط مناسب هستند.
این منبع همچنین به رسانه ها از برنامه مسکو برای اعزام حدود 100 گروه تاکتیکی گردان به همراه خودروهای زرهی، توپخانه و تجهیزات لازم به مناطق مرزی خبر داد.
اخیراً رسانه های غربی بار دیگر به این موضوع پرداختند که ظاهراً روسیه در حال تدارک حمله به اوکراین است. کی یف ابتدا این موضوع را تکذیب و اعلام کردند که افزایش نیروهای روسی نوارهای مرزی دیده نشده، اما در ادامه اقدام به هشدار درباره حمله برنامه ریزی شده کردند.
 حرکت جالب بایدن پس از آوردن نام ترامپ + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2021
بایدن: آمریکا در حال آماده‌سازی برای جلوگیری از تهاجم روسیه علیه اوکراین است
مسکو بارها چنین اتهاماتی را رد کرده و خاطرنشان کرده است که از آنها برای توجیه استقرار یک گروه ناتو در نزدیکی مرز روسیه استفاده می شود.
به گفته دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، این کشور برنامه های تهاجمی ندارد و قصد ندارد به کسی حمله کند و حرکت نیروها در خاک این کشور نباید موجب نگرانی کسی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала