تبلیغ جنجالی ترک گناه و کلینیک خودسازی، سوژه کاربران ایرانی +عکس

© Fotolia / Meen_naتبلیغ جنجالی ترک گناه و کلینیک خودسازی، سوژه کاربران ایرانی +عکس
تبلیغ جنجالی ترک گناه و کلینیک خودسازی، سوژه کاربران ایرانی +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2021
اشتراک
کلینیک ویژه ترک گناه با حضور دو مجری تلویزیونی ایران، مورد انتقاد و طنز کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار تبلیغ کلینیک خودسازی و ترک گناه در ۴۰ روز به صورت مجازی در با حضور مدرسانی که در رسانه‌ی ملی ایران هم فعالیت دارند واکنش‌های متعدد کاربران در صفحات اجتماعی را به دنبال داشته است. وحید یامین‌پور و بشیر حسینی به همراه حجت الاسلام دریایی به عنوان مدرسان این کلینیک یاد شده‌اند. یامین‌پور هم اکنون معاون وزیر ورزش و جوانان است و بشیر حسینی نیز علاوه بر تدریس و اجرا، داور برنامه عصر جدید بود و از این طریق بسیاری از مردم ایران وی را می‌شناسند.
انتشار بنر تبلیغاتی این کلینیک بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشته و موجب واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است که بسیاری از این کاربران آن را دستمایه طنز و برخی از آن استقبال کردند. گفته می‌شود این دوره ترک گناه شامل ۲۵ درس گفتار و۴ جلسه همایش آنلاین و ۴ جلسه کارگاه است که برای این برنامه مبلغ شهریه ۴۹۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
عباس عبدی روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی در این رابطه نوشته است: "دوران امثال مرحوم دولابی، برای ترک گناه به تاریخ پیوسته. اکنون برای آموزش ترک گناه باید با پرداخت مبلغی مناسب به "کلینیک" و سلبریتی‌های مذهبی مراجعه کرد. تجاری شدن دین، ادامه منطقی سیاسی کردن آن است."
بسیاری از کاربران با واکنش‌های منفی معتقدند این دوره یک نوع کاسبی با نام دین است و از حضور مدرسانی چون بشیر حسینی و وحید یامین‌پور برای برگزاری این دوره و کارگاه‌ها بسیار متعجب هستند. جمعی از کاربران عنوان می‌کنند سید بشیر از زمانی که در عصر جدید حضور داشت حاشیه‌ساز بوده و پس از آن قول گرفتن وی از مژه لواسانی مجری تلویزیون برای سفر کربلای "توپ" و "شیطون بلا" پس از شکست کرونا حاشیه‌ساز شد و گویا این کلینیک به دنبال همین موضوع و دوره آموزش راهکارهای رفتن به ی بهشت شیطون بلا می‌باشد.
اما یامین‌پور به دنبال حواشی به وجود آمده از این بنر تبلیغاتی توضیحاتی در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: "آقا من عاصی و گرفتار را چه به ترک گناه و تدریس خودسازی." او توضیح داده که به عنوان نویسنده کتاب "نخل و نارنج" برای سخنرانی درباره "طریق معنوی صلحا" دعوت شده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала