یک روحانی جوان کمک داور بازی پرسپولیس- نفت مسجد سلیمان شد +عکس

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر یک روحانی جوان کمک داور بازی پرسپولیس- نفت مسجد سلیمان شد +عکس
یک روحانی جوان کمک داور بازی پرسپولیس- نفت مسجد سلیمان شد +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2021
اشتراک
روحانی قمی در دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به عنوان داور دوم حضور یافت.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر کمک داوری یک روحانی جوان در بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
برخی خبرگزاری‌های فعال در فضای مجازی این خبر را به سرعت پوشش دادند و نوشتند در تورنمت فوتبال روز دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ که بین تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، نکته جالب وجود داشت و آن نکته، حضور کمک داوری روحانی بوده است.
بر اساس اعلام کمیته داوران، حجت‌الاسلام محمدعلی پورمتقی، داور قمی، به عنوان کمک دوم، کوپال ناظمی را در این قضاوت یاری کرده است. پورمتقی داوری را از سال ۸۳ شروع کرده و در فصل ۹۶-۹۷ برای نخستین‌ بار داوری برای لیگ برتر را بر عهده گرفت.گفته شده ‌این دیدار با توجه به اتفاقاتی که در داوری هفته قبل در بازی نفت مسجد سلیمان و مس همچنین پرسپولیس و صنعت نفت رخ داد از حساسیت بالایی در بحث داوری برخوردار است.
تعدادی از کاربران با توجه به حساسیت بازی با ابراز رضایت از کارکرد داوران واکنش‌ مثبت نشان می‌دهند. عده‌ای نیز با واکنش به روحانی بودن کمک داور بازی، بیان کردند کاش تمامی روحانیان مثل این روحانی ورزشکار شوند. برخی کاربران نیز به فیلمی اشاره می‌کنند که در آن، یک روحانی به غیر از روحانیت، بازیگر و ورزشکار نیز بوده است. جمعی نیز با بیان می‌کنند یک روحانی باید تیراندازی، سوارکاری و شمشیربازی بلد باشد و راست قامت باقی بماند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала