پس از امتناع کامل از قهوه چه اتفاقی در بدن شما می افتد

CC0 / Pixabay / پس از امتناع کامل از قهوه چه اتفاقی در بدن شما می افتد
پس از امتناع کامل از قهوه چه اتفاقی در بدن شما می افتد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2021
اشتراک
متخصص تغذیه در روسیه معتقد است که قهوه در مقادیر زیاد، به مشکلاتی برای کبد و قلب ایجاد می کند.
به گزارش اسپوتنیک، سوتلانا پانچنکو، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد که مصرردردروزانه مقاددیر زیاد تقهیمقادرد تتونمادردردروانه مقاددیر زیاد درو.
وی گفت: "من به همه توصیه ها می کنم حداقل دو هفته (به عنوان یک آزمایش) قهوه را ترک می کند قهوه می تواند معده را به طور قابل توجهی به مختل کند، بنابراین غذاها و مواد غذایی بدتر بدن می شوند و می شوند. فلور بیماری زا در روده شروع به رشد خواهد کرد.
محبوبیت کافه بیکینی در آمریکا (‌عکس)‌ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2021
فواید جالب قهوه برای مغز
پانچنکو اضافه کرد که کافئین باعث صفرا در برخی افراد می شود که می توانند هم خوب و هم بد باشند. از یک طرف، کافئبن یک نوع ملین ملایم است. در مورد کتاب، اثر مثبت خواهد بود. از طرف دیگر، سریع تر غذا را به شما اجازه نمی دهد تا تمام مواد مغذی را از آن جذب کند. همچنین قهوه باعث تحریک سیستم عصبی مرکزی و افزایش فشار می شود.
این متخصص تغذیه هشدار داد: برای افراد کم فشار، یک اثر مفید است و برای این که فشار خون طبیعی دارند، مصرف قهوه خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد.
وی در ادامه: "دو یا سه فنجان قهوه غلات کامل معطر با کیفیت بالا در روز می تواند به عنوان منبع سروتونین (هورمون شادی) و خلق و خوی شما را افزایش دهد و در صورت سوءمصرف، می تواند اختلالات خواب، حرکت را ایجاد کند. پذیری، انرژی و نوسانات عاطفی. باعث مصرف مواد معدنی از بدن می شود. علاوه بر این، باید به خاطر داشته باشید که قهوه آور است. علاوه بر این، قهوه همراه با شیر یا شیرین کننده ها باید همراه وعده های غذایی نوشیده شوند.این متخصص تغذیه نتیجه گیری کرد: "اگر نیم ساعت یا یک ساعت بعد از غذا خوردن صبر کنید و سپس قهوه بنوشید بهتر است. زیرا قهوه با شیر، با هورمون انسولین دوباره در خون شما افزایش می یابد. و این یک هورمون بسیار قوی است که از سوزاندن چربی جلوگیری می کند. در نتیجه قهوه را نیم ساعت قبل یا یک ساعت بعد غذا میل کنید."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала