مشاور رئیس جمهور روسیه: مهم این است که آمریکا اهمیت دیدار پوتین و بایدن را درک کند

© REUTERS / DENIS BALIBOUSEمشاور رئیس جمهور روسیه: مهم این است که آمریکا اهمیت دیدار پوتین و بایدن را درک کند
مشاور رئیس جمهور روسیه: مهم این است که آمریکا اهمیت دیدار پوتین و بایدن را درک کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2021
اشتراک
یوری اوشاکوف مشاور رئیس جمهور روسیه گفت، ویدئو کنفرانس ولادیمیر پوتین و جو بایدن احتمالا در روزهای آینده برگزار خواهد شد. امیدواریم آمریکایی ها به اهمین این ملاقات تاکید داشته باشند.
به گزارش اسپوتنیک، یوری اوشاکوف مشاور رئیس جمهور روسیه گفت، ویدئو کنفرانس ولادیمیر پوتین و جو بایدن روسای جمهور روسیه و آمریکا احتمالا در روزهای آینده برگزار خواهد شد. امیدواریم آمریکایی ها به اهمین این ملاقات تاکید داشته باشند.
اوشاکوف گفت: "به نظر من دستور کار مشخص است. این یک تماس مهم در ادامه مذاکرات ژنو خواهد بود. طبیعتاً موضوعات مربوط به اجرای توافقات ژنو مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بدیهی است که وضعیت نامطلوب در امور دوجانبه، همچنین مسائل مهم بین المللی در هر صورت مطرح خواهد شد."

وی خاطرنشان کرد که این موضوعات بین المللی شامل وضعیت افغانستان، ایران، لیبی، احتمالا سوریه و همچنین بحران داخلی اوکراین خواهد بود.
مسکو: امیدواریم که تماس بین پوتین و بایدن در روزهای آینده برقرار گردد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
مسکو: امیدواریم که تماس بین پوتین و بایدن در روزهای آینده برقرار گردد

اوشاکوف گفت: "امکان برقراری گفتگو میان پوتین و بایدن در قالب ویدئو کنفرانس در حال بررسی است. این تماس احتمالا به زودی در روزهای آینده برقرار خواهد شد. تاریخ و زمان مشخصی برای این گفتگوی ویدیوکنفرانسی وجود دارد." وی افزود: "فکر می کنم بهتر است منتظر توافقات نهایی با شرکای آمریکایی باشیم."

مشاور رئیس جمهور روسیه تصریح کرد، نشست روسای جمهور برای بعد از سفر پوتین به هند برنامه ریزی شده است.اوشاکوف در آستانه مذاکرات آتی پوتین و بایدن به خبرنگاران گفت: امیدوارم همکاران آمریکایی ما درک کنند که این تماس چقدر مهم و ضروری است... نه تنها برای ما، بلکه امیدوارم برای آمریکایی‌ها نیز این اهمیت قابل درک باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала