پیتزای تایلندی با طعم ماری‌ جوانا +ویدئو، عکس

© Fotolia / Hansgeelپیتزای تایلندی با طعم ماری‌ جوانا +ویدئو، عکس
پیتزای تایلندی با طعم ماری‌ جوانا +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2021
اشتراک
سرو و تهیه پیتزا با طعم ماری‌جوانا، با واکنش‌های متفاوت کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در یک رستوران تایلندی در بانکوک پایتخت این کشور، مشتریان علاوه بر پیتزاهای مرسوم می‌توانند گزینه دیگری هم داشته باشند و آن هم پیتزا با طعم کانابیس (شاهدانه یا ماری‌جوانا) می‌باشد.
این رستوران زنجیره‌ای، پیتزای خود را به قیمت ۴۹۹ بت (حدود ۱۵ دلار آمریکا) به مشتریان علاقمند عرضه می‌کند. این رستوران با ۴۰۰ شعبه، نام این "معجون" را "پیتزای شاد دیوانه" گذاشته است. اگرچه به ادعای مدیر این رستوران حال مشتریان با خوردن این پیتزا تغییری نمی‌کند، اما فروش آن به افراد زیر ۱۲ سال ممنوع است. میزان مخدر موجود در این پیتزا "ناچیز" است و مصرف چند تکه بیشتر پیتزا در نهایت می‌تواند منجر به خواب آلودگی فرد شود. تایلند اوایل سال جاری میلادی با تلطیف مقررات مربوط به موارد مخدر اجازه استفاده محدود از برخی مشتقات کانابیس را در خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها صادر کرد.
کاربران بسیاری نسبت به این اقدام خلاقانه واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران از این ترکیب انتقاد کردند و عنوان می‌کنند که برای جلب توجه و فروش بیشتر سلامت غذایی را به خطر می‌اندازند و با عصاره‌هایی از مواد اعتیادآور ترکیب می‌کنند و به نظر می‌رسد برای جلب توجه جوانان می‌باشد‌. جمعی از کاربران هم به این موضوع اشاره می‌کنند که خاصیت مخدر بیشتر در گل‌های ماری‌جوانا است و برگ‌ گیاه خیلی موثر نیست، چراکه برگ این گیاه را در آب می‌جوشانند و عصاره‌اش را جدا می‌کنند و چیزی برای مخدر بودن آن دیگر وجود ندارد و فقط جنبه نمایشی برای پول بیشتر و کسب درآمد می‌باشد به این دلیل که ماری‌جوانا خوردنش تاثیر چندانی ندارد و فقط کشیدنش اعتیادآور است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала